نماینده مجلس:

نماینده مردم شهرستان‌های آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی گفت: رای اعتماد به "یوسف نوری" وزیر پیشنهادی رییس جمهوری به مجلس به خاطر داشتن سوابق کاری و علمی قابل قبول، کمک به حل مشکلات آموزش و پرورش است.

رای اعتماد به وزیر پیشنهادی کمک به حل مشکلات آموزش و پرورش است

به گزارش گلستان24، غلامعلی کوهساری اظهار کرد: داشتن سوابق اجرایی در حوزه آموزش و پرورش و روابط قوی با بدنه دولت و نمایندگان مجلس از مهمترین نقاط قوت گزینه پیشنهادی برای تصدی وزارت آموزش و پرورش محسوب می‌شود.

وی افزود: نوری به‌عنوان وزیر پیشنهادی رییس جمهوری سابقه فعالیت در آموزش‌ و پرورش از معلمی تا ریاست مرکز آمار و فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش را دارد که باعث می‌شود با شناخت بهتر و نگاهی علمی و کارشناسی در این حوزه خدمت کند.

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در صورت کسب رای اعتماد وزیر پیشنهادی، ارتباط خوب وی با بدنه دولت و نمایندگان می‌تواند باعث سرعت بخشیدن به روند حل مسائل و مشکلات جامعه فرهنگیان با همکاری دستگاه‌های مختلف دولتی و نمایندگان مجلس شود.

کوهساری با تاکید بر اینکه بیشتر از این نباید وزارتخانه مهم آموزش و پرورش با سرپرستی اداره شود، اظهارداشت: با توجه به شناختی که از نمایندگان مجلس وجود دارد، احتمال کسب رای اعتماد نوری به عنوان وزیر آموزش و پرورش از مجلس یازدهم زیاد است.

وی تصریح کرد: نوری بعد از کسب رای اعتماد نمایندگان مجلس باید با استفاده از تجربه مدیریتی خود برای اجرای لایحه رتبه بندی معلمان، جلوگیری از ترک تحصیل دانش آموزان و کمک به ارتقای سطح علمی آنان، حل مشکلات رفاهی فرهنگیان و نوسازی مدارس با قدمت بالا تلاش کند.

به گزارش ایرنا، «یوسف نوری» هفته گذشته به عنوان وزیر پشنهادی آموزش و پرورش به مجلس شورای اسلامی معرفی شد. جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش هفتم‌آذرماه برگزار خواهد شد.

نوری متولد سال ۱۳۴۰ در ایلام و دارای دکترای تخصصی مدیریت از دانشگاه علامه طباطبائی است. مدیرکل برنامه و بودجه و رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش وپرورش، عضوهیات امنای صندوق ذخیره فرهنگیان کشور، تدریس در مدارس و دانشسرای تربیت معلم استان ایلام و مدارس ایران در قطر و بحرین از جمله سوابق اجرایی و فرهنگی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش است.

وی همچنین مؤلف چند جلد کتاب تخصصی است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار