مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان تأکید کرد؛

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: تاثیر بانوان در جامعه به مراتب پر رنگ تر و اثرگذارتر از مردان است.

نقش پررنگ زنان در سازندگی خانواده و جامعه

به گزارش گلستان 24، حجت الاسلام عباس گرزین بعدازظهر چهارشنبه در نشست هم اندیشی شریک الامام که در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی برگزار شد اظهار کرد: همسران طلاب مصداق واقعی سربازان گمنام امام مان (عج) هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: اگر چه در ظاهر امر ممکن است همسران طلاب در بسیاری از مجالس حضور فیزیکی نداشته باشند ولی حضور و سایه آنها همیشه و همه جا بوده و احساس می شود.

وی با اشاره به فرمایشات امام راحل و رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: تاثیر بانوان در جامعه به مراتب پر رنگ تر و اثر گذارتر از مردان است.

گرزین همسران روحانی را مصداق کسانی دانست که به گفته امیرالمومنین در زمین گمنام و در آسمان ها مشهور هستند و افزود: همسران طلبه همواره در شرایط سخت همراهی خود را با همسرانشان در دفاع از انقلاب و اسلام به نمایش گذاشتند، در این راه متحمل سختی های زیادی شدند و زندگی خود را وقف کمک رسانی به خلق خدا کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان تصریح کرد: جبهه حق همواره در طول تاریخ از زمان پیامبر گرامی اسلام تا کنون مظلوم بوده و خوشا به حال کسانی که این مظلومیت را درک کرده و با ایثارگری خود در دفاع از حق بر می آیند.

وی در پایان همسر حاج قاسم را نمونه کامل یک زن همراه و اثر گذار معرفی کرد و اضافه کرد: درود خداوند بر همسر حاج قاسم سلیمانی و که با تحمل سختی های زیاد ۶۳ سال همسر خود را در تمام میادین سخت همراهی کرد و شرایطی را فراهم کرد تا سردار بتواند به بهترین شکل ممکن به اسلام و امام زمان خود خدمت کند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار