رئیس قوه قضائیه:

رئیس قوه قضائیه گفت: مجموعه گرفتاری های امروز ملت و مردم، اختصاص به همه دارد و همه باید تلاشمان را بکار ببریم و تلاش کنیم.

مجموعه گرفتاری های امروز  ملت و مردم، اختصاص به همه دارد

به گزارش گلستان 24، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای  بعدازظهر امروز در نشست با قضات و کارکنان دستگاه قضایی استان گلستان گفت: محبت آل الله در دل همه ما است و از نعمت ولی امر برخوردار هستیم.

رئیس قوه قضائیه افزود: امروز در نظامی تنفس می کنیم که حاکم آن بعد خدا بقیه الله (عج) است.

وی ادامه داد: امروز در پرتو کسانی که دل در گرو خدا دارند، شهید و جانباز شدند و به اسارت در آمدند و شکنجه شدند، ما مدیون اینها هستیم و در مقابل این جانفشانی ها مسئولیم. 

حجت الاسلام محسنی اژه‌ای اظهارداشت: اگر توانستیم رضای حق تعالی را بدست آوریم پیروزیم.

‌وی با اشاره به جایگاه قضات و کارکنان دستگاه قضایی، گفت: در این جایگاه ما، شیطان بیشتر وسوسه می کند و شیطان صفتان بیشتر و هوای نفس هم بیشتر تلاش می کنند.

رئیس قوه قضائیه افزود: خداوند چند وسیله است که خدا به ما معرفی کرده است که به آن متوسل شویم که اولین آن اهتمام ویژه به نماز و کمک از ائمه اطهار (ع) و رسول خدا (ص) و همه معصومین است.

وی گفت: دشمنان هر چه در توانشان است دارند تلاش می کنند و باز هم تلاش می کنندتا مشکل ایجاد کنند،

 حجت الاسلام محسنی اژه‌ای افزود: مجموعه گرفتاری های امروز  ملت و مردم، اختصاص به همه دارد و همه باید تلاشمان را بکار ببریم و تلاش کنیم.

 وی ادامه داد: امروز واقعا یک فشار فوق العاده اقتصادی بر ما تحمیل شده است و با این فشارها سعی می کنند جبهه مقاومت مردم را از پا دربیاورند و ما باید این باور را بشکنیم و با این همدلی پیش آمده پیروز می شویم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار