به میزبانی سازمان قضایی نیروهای مسلح گلستان؛

نشست مسئولان حفاظت و اطلاعات دستگاه های تابعه قوه قضائیه در استان گلستان به میزبانی سازمان قضایی نیروهای مسلح استان برگزار شد.

نشست مسئولان حفاظت و اطلاعات دستگاه های تابعه قوه قضائیه استان گلستان برگزار شد

به گزارش گلستان24، نشست مسئولان حفاظت و اطلاعات دستگاه های تابعه قوه قضائیه در استان گلستان به میزبانی سازمان قضایی نیروهای مسلح استان برگزار شد.

در این جلسه، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان گلستان گفت:حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه، نقش مؤثری در سلامت و صیانت از نیروها و اعتمادسازی مردم نسبت به دستگاه قضایی داشته است.

محمدیوسف حسنی به بیان اینکه دستگاه قضایی ملجاء و پناهگاه مردم ستمدیده و مظلوم است، اظهار داشت: مردم باید نسبت به دستگاه قضایی اعتماد داشته باشند و هرگاه این اعتماد به وجود آید هر حکم و تصمیمی که از مرجع قضایی صادر می شود مردم آن را می پذیرند.

وی افزود: مردم با تیزبینی، عملکرد قوه قضائیه از جمله صدور و اجرای آرا و بازدارندگی احکام صادره را رصد می کنند.

حسنی گفت: مقام معظم رهبری فرموده اند که دستگاه قضایی باید انقلابی بماند و خواسته و توقعی که ایشان از این دستگاه دارند فراتر از مراجع دیگر است.

وی در بخش دیگری از صحبت هایش با تأکید بر اینکه عوامل حفاظت نباید از نگاه بالا به مجموعه نگاه کنند، اظهار داشت: مسئولین حفاظت و اطلاعات برخوردی شایسته و مناسب و درخور شخصیت افراد داشته باشند تا کارکنان را با این‌گونه رفتارها جذب نمایند.

حسنی تأکید کرد: در این میان لازم است ضمن حراست و صیانت از نیروی انسانی، آبرو و حیثیت افراد حفظ شود هر چند در مواقعی لازم است با متخلفان برخورد قاطع صورت گیرد.

این مقام قضایی در پایان گفت: در سازمان قضایی نیروهای مسلح استان در حد توانمان سعی کردیم با آموزش های لازم و توصیه های حفاظتی و اخلاقی، کارکنان را از خطا و آسیب محفوظ نماییم.


انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار