استاندار گلستان:

استاندار گلستان گفت: مراسم هفته بصیرت و یوم الله نهم دی ماه در گلستان در فضاهای رو باز و یا مسقف با ارتفاع زیاد و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار می شود.

مراسم یوم الله ۹ دی در فضای باز برگزار می شود

به گزارش گلستان 24، علی محمد زنگانه عصر شنبه در هشتاد و سومین جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا اظهارکرد: بهترین راه مقابله با سویه اُمیکرون، رعایت پروتکل های بهداشتی است و باید در اماکن عمومی مانند پاساژها، اماکن متبرکه، هتل ها، مراکز اقامتی و غیره نسبت به رعایت شیوه نامه های بهداشتی اهتمام بیشتری انجام شود.

استاندار گلستان افزود: امکان واکسیناسیون دوز سوم برای تمام افراد بالای ۱۸ وجود دارد و از واجدان شرایطی که تاکنون دوز دوم و سوم را از تزریق نکرده اند می خواهیم برای مقابله با سویه اُمیکرون هرچه سریع تر نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

وی بیان کرد: با توجه به روند انفجاری سویه اُمیکرون در برخی کشورها و شدت انتقال آن نیاز است همه ماسک زدن و اجرای دستورالعمل های بهداشتی را مورد توجه قرار دهند و سطح رعایت پروتکل های بهداشتی باید به بالای ۸۵ درصد در جامعه برسد.

زنگانه گفت: مراسم هفته بصیرت و یوم الله نهم دی ماه در فضاهای رو باز و یا مسقف با ارتفاع زیاد و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار می شود.

در حال حاضر تمام شهرستان های استان در وضعیت آبی قرار دارند اما با رعایت شیوه نامه های بهداشتی الزامی است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار