مدیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گلستان:

مدیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گلستان گفت: ائمه جمعه با مدیریت خوب، در تریبون های نمازهای جمعه، مردم را به وحدت و یکپارچگی مردم دعوت کردند.

ائمه جمعه گلستان در هتاکی اخیر مردم را به وحدت و یکپارچگی مردم دعوت کردند

به گزارش گلستان 24، حجت الاسلام محسن کیائی امروز در دیدار ائمه جمعه گلستان با نماینده ولی فقیه در گلستان با تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت 9 دی، گفت: مردم انقلابی و همیشه در صحنه با به میدان آمدن و با بصیرت خودشان و لبیک گویان، بساط فتنه را جمع کردند.

مدیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گلستان افزود: با رهبری حکیمانه رهبر انفلاب، مردم ولایتمدار و نجیب ما در نهم دی ولایتمداری خودشان را در برابر چشمان جهانیان نشان دادند.

وی یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی را گرامیداشت و گفت: رهبر انقلاب فرمودند: شهید ما را به یک فرد نگاه نکیند، بلکه به عنوان یک نگاه و مکتب و کلاس درس آموز نگاه کنید.

حجت الاسلام کیائی ادامه داد: هر دو ماه 4 تا نشست با حضور ائمه جمعه از سوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان برگزار می شود و قرارگاه شرق و غرب و قرارگاه استانی نیز تشکیل شده است.

وی با اشاره به موضوع هتاکی اخیر به ائمه، گفت: ائمه جمعه با مدیریت خوب، در تریبون های نمازهای جمعه، مردم را به وحدت و یکپارچگی مردم دعوت کردند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار