معاون اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان:

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: تبیین مفاهیم بی بدیل دفاع مقدس یک تکلیف همگانی است.

تبیین مفاهیم دفاع مقدس یک تکلیف همگانی است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، حجت الاسلام رضا دیلمی شامگاه شنبه در دیدار با خانواده شهید پرسنل سازمان تبلیغات اسلامی به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: تبیین مفاهیم بی‌بدیل و تشریح جلوه‌های دفاع مقدس یک تکلیف همگانی و از ضرورت‌ها بوده و از مهم‌ترین و بزرگترین الزامات جنگ تمدنی و استکبارستیزی است.

وی افزود: دفاع مقدس گنجینه ماندگار روح ایمان و خودباوری است که با رشادت‌ها و ایثارگری انسان‌هایی رخ داده که توانسته‌اند انقلاب اسلامی را در بلندای جهان مطرح کنند.

دیلمی با اشاره به اینکه جنگ امروز ما، در سنگر، خاکریز و مرزها نیست، ادامه داد: جنگ امروز، جنگ ادراکی، شناختی و تمدنی است که باید در منازل، مدارس و خیابان‌ها و کوچه‌های جنگید لذا رسالت ما سنگین‌تر از گذشته است.

دیلمی با بیان سخنی از رهبر معظم انقلاب که «نگذارید غبارهای فراموشی روی این خاطره‌های گرامی را بگیرد و یاد شهیدان نباید در جامعه ما از ذهنیت‌ها خارج شود»، گفت: پاسداشت و گرامیداشت یاد شهدا و خانواده‌های آنها امروز یک وظیفه است که باید در قامت انقلاب اسلامی به آن پرداخته شود.

وی در خاتمه با مخاطب قرار دادن مادران امروز انقلاب اسلامی، بیان کرد: در حقیقت مادران ما باید فرزندان جهادی و ولایی، شجاع و دشمن شناس همانند شهدای انقلاب، دفاع مقدس و شهید مقاومت شهید سردار سلیمانی تربیت کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار