امام جمعه علی آباد کتول :

امام جمعه موقت علی آباد کتول گفت: سردار سلیمانی فرهنگ روح الله، فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص) و به ویژه فرهنگ مقاومت را برای همه آزادی خواهان تبیین کرد.

سردار سلیمانی فرهنگ مقاومت برای همه آزادی خواهان تبیین کرد

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت الاسلام حسینعلی دشتی زاده در گفت و گو با خبرنگار قابوس نامه در علی آباد کتول اظهار کرد: سردار سلیمانی باعث افتخار همه مردم جهان است که توانست در مدت فرماندهی خود انقلاب اسلام و اسلام ناب محمدی (ص) را به معنای واقعی در جهان صادر کرد.

وی با اشاره به ترور سردار توسط آمریکا افزود: رئیس جمهور دیوانه آمریکا بزرگترین اشتباه استراتژیکی خود را در تاریخ خویش با شهادت سردار سلیمانی  رقم زد.

امام جمعه موقت خان ببین و علی آباد کتول ادامه داد: دشمنان به ویژه آمریکا منتظر انتقام سخت نیروهای بسیجی و سپاه باشند و بدانند با این عمل جنایتکارانه خود دلها و چشم های افراد بی تفاوت  در دنیا بیدار و باز شد.

وی با بیان اینکه در سال 66 در جبهه غرب با سردار سلیمانی از نزدیک دیدار کرده است خاطر نشان کرد: در بهار سال 66 بنده بیسم چی گردان 409 لشکر ثارالله در غرب کشور بودم و سردار قبل از عملیات نصر 4 وارد گردان ما شد و بعد از بازدید و جلسه با فرماندهان در چادری که بنده بودم استراحت کردند.

حجت الاسلام دشتی زاده گفت: سردار سلیمانی در همان زمان نیز یک فرد یا فرمانده نبود بلکه نمادی از فرهنگ مقاومت، ایثار،اخلاص، مردانگی بود.

وی با بیان اینکه آمریکا تلاش دارد تا با آشوب در کشورهای مسلمان امنیت اسرائیل را تضمین کند اضافه کرد: آمریکا با توطئه و ترفندهای مختلف درصدد است تا امنیت اسرائیل را تضمین کند و در این مدت سردار سلیمانی با همراهی رهبر معظم انقلاب توانست همه نقشه های آن را نقش بر آب کند.

امام جمعه موقت خان ببین گفت: آرزوی قلبی سردار سلیمانی شهادت بود و بر آن اصرار داشت و چیزی جز شهادت برای وی تصور نمی شد که سرانجام در شب جمعه در سن 63 سالگی به آرزوی خود رسید.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار