رئیس شورای هماهنگی تبلیغات گلستان:

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: سردار سلیمانی دارای شخصیت جامع و در زمره انسان های کامل و از اولیای الهی بوده است.

«سردار سلیمانی» انسانی کامل و از اولیای الهی بوده است

به گزارش گلستان 24، حجت الاسلام احمدرضا احمدی اظهار کرد: سردار سلیمانی به تعبیر رهبر معظم انقلاب یک مکتب است و از مبانی غنی وحیانی درس آموخته بود به همین دلیل شخصیت جامعی داشت و در زمره انسان کامل و از اولیای الهی است.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از اولیای الهی ممکن است توفیق جهاد نیافته باشند، خاطرنشان کرد: اما سردار سلیمانی و سردار مقاومت، علاوه بر خصایصی که در علمای بزرگ نشان داریم یک برجستگی داشت و آن مجاهد بودن او است.

احمدی با بیان اینکه سردار حاج قاسم سلیمانی شخصی جامع در ابعاد مختلف بود است، یادآور شد: در روایات انسان کامل را داری سه بعد اعتقادی، شریعت و اخلاق می‌داند؛ در مبانی اعتقادی حاج قاسم سلیمانی در اوج بود اهل عبادت و توجه به خدا بود و همواره خود را در محضر خدا می‌دید و در اوج جهاد و مبارزه نماز اول وقت را فراموش نمی‌کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: در مبانی اخلاقی می‌توانیم یک مجسمه تواضع، فداکاری و ایثار و ادب از ایشان در عصر معاصر بسازیم.

وی ادامه داد: در مسائل شریعی توجه زیادی به بیت المال داشت و به حق و ناحقی بسیار اهمیت می‌داد حتی در روزهای آخری که می‌خواستند سوریه را ترک کنند در خانه‌ای که در آن مستقر بودند چون اهل خانه از ترس داعش متواری شده بوده‌اند و نمی‌دانست صاحب آن خانه کیست یادداشتی می‌گذارد که من از این خانه استفاده کرده‌ام و اگر حقی به گردن من است تماس بگیرید تا ادای دین شود.

احمدی گفت: به دلیل همه این خصایصی که در حاج قاسم وجود داشت، ایشان چه در زمان حیات و چه بعد از شهادت سردار دل‌ها بود و مردم راه و روش این مردم بزرگ را ادامه خواهند داد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار