حجت الاسلام احمدی گفت: اگر بخواهیم جهاد حسینی را برای جامعه ترسیم کنیم نمی توانیم بهتر از حاج قاسم معرفی کنیم و شهید سلیمانی الگوی تمام عیار برای نسل آینده ما است.

شهید سلیمانی جهاد حسینی برای جامعه ترسیم کرد

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت الاسلام احمدرضا احمدی در گفتگو با گلستان ما گفت: سردار سلیمانی از شخصیت های برجسته و چهره های معنوی که خدای متعال هر چند ده سال تقدیم ما می کند و می توانیم آن را به عنوان یک مکتب برشمریم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: حاج قاسم تنها یک رزم آور و یک مجاهد نبود و الگوی تمام عیار بود و در حوزه اخلاق یک شخصیت متوازن و در حوزه تعبد یک استان متعبد و در برابر ولی زمان خود یک شخصیت تمام عیار تسلیم بود.

احمدی بیان کرد: هر یک از این ویژگی ها می تواند برای ما یک الگو باشد در اوج قدرت بسیار متوازن و در اوج قدرت توجه به خدا داشت و این کار ساده ای نیست جز اینکه انسانی خود را ساخته باشد.

وی ابراز داشت: توفیق دیدار سپهبد شهید سلیمانی را داشتم و وی یک شخصیت بسیار بی ادعا بود که وقتی با وی نشست و برخاست داشته باشید تواضع را در آن تمام عیار می بینید.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در همه کارها حاج قاسم خدا را می دید  و او برای خودش هرگز جایگاهی قائل نبود و خدا را همواره برتر می دانست.

احمدی بابیان اینکه برای قوام دین شهید سلیمانی از همه چیز گذشت، افزود: شهید سلیمانی مکتبی را احیا کرد که تاریخ ساز شد و مانند مکتب سالار شهیدان زندگی کرد و لذا در تاریخ ماندگار شد.

وی افزود: اگر بخواهیم جهاد حسینی را برای جامعه ترسیم کنیم نمی توانیم بهتر از حاج قاسم معرفی کنیم و شهید سلیمانی الگوی تمام عیار برای نسل آینده ما است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار