مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: بانوان نقش موثری در مشارکت حداکثری دارند و باید از این ظرفیت استفاده کرد.

بانوان نقش موثری در مشارکت حداکثری دارند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر عباسعلی گرزین بعدازظهر یکشنبه در نشست هم اندیشی بانوان مؤثر انقلابی قرارگاه تواصی گلستان اظهار کرد: طبق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، مأموریت همه نیروها به وجود آوردن یک حرکت عمومی با محوریت جوانان متعهد و انقلابی به سمت تمدن نوین اسلامی است و این مطالبه‌ای است که رهبر معظم انقلاب داشتند تا با کمک نیروهای جوان یک حرکت عمومی مردمی برای تحقق تمدن نوین اسلامی شکل بگیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: بر این اساس مأموریت جدید سازمان تبلیغات اسلامی، راهبری زیست بوم فرهنگی- تبلیغی کشور است تا بتواند بر اساس زیست بوم فرهنگی محلات و مناطق مختلف، در نقش یک راهبر با محوریت جوانان متعهد و انقلابی، حرکت عمومی را به وجود آورد.

وی اضافه کرد: برای این مأموریت سازمان تبلیغات یک سیاست اصلی را در پیش گرفته و آن هم مردمی سازی همه فعالیت‌های دینی و فرهنگی و تبلیغی است.

گرزین بیان کرد: راهبرد این مردمی سازی، تشکل‌های دینی و حلقه‌های میانی جریان‌ساز است که گروه‌های فعال اجتماعی تأثیر گذاری هستند که دنبال حل مشکلات مردم بوده و بتوانند آنها را پیگیری و به مسئولان انتقال دهند.

وی گفت: لذا سازمان یک نقش تسهیل گری، پشتیبانی و تنظیم گری برای نقش آفرینی مردم را تعریف کرده تا بتواند با حمایت از این حلقه‌های میانی و گروه‌های مردمی کار کند تا به دست مردم، مسائل فرهنگی و اجتماعی حل شده و جای این فرهنگ تعمیم یافته و به مسائل اقتصادی و غیره هم کشیده شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌هایی که در جامعه می‌تواند در این امر، نقش آفرینی کند بانوان هستند.

گرزین عنوان کرد: ما به دنبال این هستیم که بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم و همچنین در فرمایشات زمستان سال گذشته ایشان مبنی بر ضرورت تقویت زنجیره تواصی، بتوانیم امیدآفرینی که به آن تاکید شده را به مردم انتقال دهیم و جلوی شبهاتی که دشمن در اذهان پخش می‌کنند را بگیریم و پاسخ منطقی و مستدل به آنها داده شود.

وی افزود: علاوه بر آن با ایجاد انگیزه و امید بتوانیم کاری کنیم که مردم نقش آفرینی صحیح برای آینده خود داشته باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان بیان کرد: ما معتقد هستیم که بانوان مؤثرترین نقش را در جامعه داشته و این امر یک حقیقت و نه شعار است.

وی با اشاره به سخنانی از امام راحل و رهبر معظم انقلاب در خصوص نقش آفرینی بانوان، گفت: ما با این نگاه، مجموعه‌ای از بانوان فعال فرهنگی اجتماعی متعهد و انقلابی را دعوت کرده تا هم افزایی داشته و جبهه بانوان فعال انقلابی را در ذیل قرارگاه تواصی شکل دهند و بتوانند با تشکیل این زنجیره تواصی با ایجاد حلقه میانی و یا تعالی حلقه‌های میانی که نیاز انقلاب است، این نقش را به خوبی ایفا کنند.

گرزین اضافه کرد: در کوتاه مدت هم یکی از دستاوردهای تشکیل زنجیره تواصی، حضور حداکثری در انتخابات است تا علاوه بر ایجاد انگیزه و امید در بین مردم، به شبهات هم پاسخ داده شود در نتیجه مردم نسبت به آینده با امید بیشتری حرکت می‌کنند و یک حضور حداکثری در میدان انتخابات خواهند داشت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار