مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان:

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: دشمن یک روز با جنگ و یک روز هم با تحریم و ترور تلاش می کند اراده مردم جبهه حق را مورد هدف قرار دهد.

دشمن با تحریم و ترور اراده جبهه حق را هدف قرارداده است

به گزارش گلستان 24، حجت الاسلام عباسعلی گرزین بعدازظهر دوشنبه در میان مردم سرایلو مینودشت اظهار کرد: انقلاب و مردم برای اینکه پیروز شوند، هزینه های زیادی را متحمل شدند، در آن دوران مردم با همه وجود به میدان آمده بودند و از همه چیز خودشان گذشتند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه اسلام و انقلاب در ایران شهدای زیادی را تقدیم کرده است، افزود: چگونه می توان جواب این میزان از خودگذشتگی ها را داد؟ باید تلاش کنیم تا روز به روز برای کشور سربلندی و افتخار کسب کنیم.

گرزین با اشاره به اینکه دشمن خیال می کند که می تواند روزی این انقلاب را زمین بزند، ابراز کرد: دشمن هیچ وقت بیکار نبوده و جبهه حق را رها نمی کند، حتی در زمان پیامبر اسلام (ص) چندین بار نقشه ترور و کشتن ایشان را کشیدند.

وی افزود: دشمنان اسلام و انقلاب یک روز با حمله نظامی، یک روز با تحریم و یک روز نیز به وسیله ترور سعی می کنند تا اراده مردم جبهه حق را مورد هدف قرار دهد و در واقع اگر اراده وجود نداشته باشد ما باخته ایم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان اضافه کرد: اگر اراده، عزم و امید به داشته های خود داشته باشیم، مطمئناً خدا با ما است و همچنان بر قله پیروزی می مانیم و پیشرفت می کنیم.

وی افزود: ایران توانسته همزمان با پیشرفت دشمنان، پیشرفت هایی را داشته باشد و دشمن نیز از این موضوع هراس دارد.

گرزین گفت: کشورهای مقتدر دنیا هفت عامل اقتدار از جمله مسائل نظامی، مسائل امنیت داخلی، قدرت تاثیر گذاری و تحولات بین الملل، قدرت علمی و فرهنگی، اقتصادی و انسانی دارند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار