مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان:

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: فیلم «موقعیت مهدی» آغاز جدیدی در ساخت فیلم های حماسی و انقلابی در ابتدای گام دوم انقلاب اسلامی است.

«موقعیت مهدی» آغاز جدیدی در حوزه فیلم های انقلاب اسلامی است

به گزارش گلستان 24، حجت الاسلام عباسعلی گرزین در حاشیه اکران جشنواره فیلم فجر در گلستان اظهار کرد: فیلم «موقعیت مهدی» فیلمی بسیار تاثیر گذار و ویژه‌ای بود و ساخت بسیار حرفه‌ای و جذابی داشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: این فیلم با اینکه فیلمی مستند و سینمایی بود، ولی اصلاً غلبه مستندی نداشت و کاملاً سینمایی بود.

گرزین با اشاره به ویژگی‌های این فیلم ادامه داد: استفاده درست و به جا از مولفه‌های حرفه‌ای فیلم سازی مانند زن و روابط خانوادگی بین همسران، احساسات، خشونت، اقتدار به بهترین وجه در این فیلم به کار برده شده بود.

وی اضافه کرد: این فیلم بدون هیچ گونه انحراف اخلاقی یا سوء استفاده از مفاهیم توانسته بود، سبک زندگی اسلامی، حماسی، انقلابی و جهادی را به صورتی زیبا و درست به تصویر بکشد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: همچنین استفاده درست از احساسات سالم و زیبای انسانی بین زن و و شوهرهای جوان ابتدای انقلاب و استفاده از عنصر احساسات و عاطفه در کنار استفاده از عنصر سختی جنگ جزء تضادهای بسیار زیبای این فیلم بود.

وی با اشاره به زندگی شهید مهدی باکری در این فیلم تصریح کرد: در فیلم «موقعیت مهدی» فلش بک هایی به گذشته و خاطرات شهید باکری و یارانش خورده بود که زندگی خصوصی آنها را در دوران سخت دفاع مقدس به تصویر می‌کشد.

گرزین افزود: در این فیلم با برجسته کردن گوشه‌های ویژه زندگی شهیدان حمید و مهدی باکری در پنج پرده، یکی از انتخاب‌های زیبای کارگردان و نویسنده فیلم بود.

وی ادامه داد: همچنین شخصیت‌های اصلی داستان بازی بسیار زیبایی را از خود به نمایش گذاشته به طوری که توانسته‌اند صحنه‌های زیبای دفاع مقدس را خلق کنند و در این فیلم می‌توان کاملاً صحنه‌های خشونت، سختی، فداکاری، غیرت، شجاعت و مظلومیت شهداء را حس و درک کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گفت: این فیلم ظرفیت بسیار بالایی برای ایجاد وحدت در بین اقوام کشور دارد و همچنین می‌تواند الگویی برای ساخت مستند، سینمایی دیگر از سرداران شهید در کشور باشد.

وی ابراز کرد: فیلم «موقعیت مهدی» به نظر می‌رسد یکی از فیلم‌های مناسب و متناسب با گام دوم انقلاب اسلامی باشد، چرا که در آن ایثار، فداکاری، خلاقیت، ابتکار، جوان‌گرایی، امید داشتن به آینده و نشان دادن سبک زندگی کاملاً ایرانی اسلامی به خوبی نمایش داده شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار