مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

حجت الاسلام گرزین گفت: دشمن بوی مرگش را توسط ملت ایران احساس می کند و برای همین است که دشمن همه توانش را علیه انقلاب اسلامی به کار می گیرد.

دشمن بوی مرگش را احساس کرده است/ دشمن عزم و اراده مردم مومن و انقلابی ما را نشانه گرفت

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از مینودشت، حجت الاسلام «عباسعلی گرزین» در جشن پیروزی انقلاب اسلامی در مسجد صاحب الزمان (عج) شهر مینودشت اظهار کرد: انقلاب اسلامی هزینه های بسیاری داد تا به پیروزی رسید و مردم با همه وجود برای این انقلاب به میدان آمده بودند مردم ما از همه چیز خود برای این انقلاب مایه گذاشتند.


مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: انقلاب ما برای خدا و به نفع همه مردم بود و قرار هم نبود اتفاقات تلخی در انقلاب بیفتد اما دشمن هیچ وقت بیکار نبوده و نیست. حتی در زمان پیامبر (ص) هم دشمن بیکار ننشست؛ بارها نقشه ترور و شهادت پیامبر (ص) را کشیدند و در شعب ابی طالب محاصره اقتصادی سختی علیه پیامبر (ص) و مسلمانان به راه انداختند.

 

وی افزود: این دشمنی جلوه های مختلفی دارد، روزی جنگ احزاب علیه مسلمانان به راه می اندازند و حمله نظامی می کنند و اوضاع آنقدر سخت می شود که پیامبر (ص) دستور حفر خندق می دهد. 

 

حجت الاسلام گرزین بیان کرد: دشمن برای رسیدن به اهداف خود روزی حمله نظامی می کنند، روزی تحریم، روز دیگر ترور می کنند و هیچ وقت هم از دشمنی‌اش خسته نمی شود.

 

وی گفت: آنچه که همیشه تاریخ مورد هدف دشمن قرار گرفته، اراده مردم مومن جبهه حق بوده است. چیزی که دشمن به دنبال از بین بردن آن است علم، شخصیت ها و سیاسیون ما نیستند بلکه اراده مسئولان، مردم و جوانان ما است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: اگر اراده، باور و عزم برای قیام، حرکت و پیروزی داشته باشیم و از روحیه خودباوری برخوردار باشیم، دشمن نمی تواند آسیبی به انقلاب اسلامی برساند.

 

وی خاطرنشان کرد: باید باور داشته باشیم که در این 43 سال یک روز توقف نداشتیم و عقب نشینی نکردیم و همواره در حال حرکت و پیشرفت هستیم و دشمن هم دشمنی هایش را بیشتر خواهد کرد.

 

حجت الاسلام گرزین گفت: دشمن بوی مرگش را توسط ملت ایران احساس می کند و برای همین است که دشمن همه توانش را علیه انقلاب اسلامی به کار می گیرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار