مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان خبر داد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت از نهم تا ۱۶ اسفند ماه در تالار فخر الدین اسعد گرگانی خبر داد.

برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت در تالار فخرالدین اسعد گرگانی

به گزارش گلستان 24، حمد رعیت اظهار کرد: نمایشگاه قرآن و عترت با غرفه‌های متنوع و متفاوت در زمینه‌های قرآن و سیره زندگی ائمه معصومین از نهم تا ۱۶ اسفند ماه در گرگان برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان افزود: گرچه علاقمند به برگزاری نمایشگاه در همه استان بودیم اما با توجه به کمبود اعتبارات این نمایشگاه به صورت متمرکز در گرگان برگزار می‌شود.

رعیت با بیان اینکه تلاش شده تا در این نمایشگاه همه محصولات قرآنی به نمایش گذاشته شود، تصریح کرد: این نمایشگاه غرفه‌های مختلف ازجمله غرفه‌های مشاوره قرآنی و سبک زندگی اسلامی، محصولات قرآنی به ویژه با رویکرد کودک و نوجوان، محصولات عمومی قرآنی، بازی و سرگرمی مرتبط در این حوزه، غرفه موسسات قرآنی دارای مجوز که خدمات و توانمندی‌های که در این حوزه دارند، غرفه پژوهش‌ها، مقالات و کتب قرآنی استان، غرفه معرفی و نصب نرم افزارها قرآنی، ایثار و شهادت، نماز و نیایش و حوزه جوانان و نوجوانان را شامل می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با اشاره به اینکه هر چه در زمینه فرهنگ برنامه‌ریزی و پایه‌ریزی کنیم آینده خودمان را تقویت کرده‌ایم، افزود: همچنین در این ایام محافل و کرسی تلاوت قرآن به عنوان کاروان قرآنی وحدت را خواهیم داشت که یکی از این محافل در شب مبعث با حضور قاریان بین‌المللی در امامزاده عبدالله گرگان با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار