فرماندار کلاله:

فرماندار کلاله گفت: ساخت پل جدید در جاده روستایی کلاله - خالدنبی برای جایگزین‌کردن پل تخریب‌شده به ۴۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

ساخت پل دسترسی روستایی کلاله به ۴۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

به گزارش گلستان 24، فرهاد شیبک اظهار کرد: در بارندگی اواخر بهمن ماه امسال یک دهنه پل در کیلومتر ۳۷ مسیر کلاله - خالدنبی به عنوان راه دسترسی پنج روستا به دلیل آب‌شستگی تخریب شد.

وی افزود: نیروهای راهداری برای تردد مردم این روستاها یک جاده موقت در کنار پل ایجاد کردند که با افزایش شدت بارندگی و جریان یافتن سیلاب به زیر آب می‌رود که امروز نیز باعث مسدودی چند ساعته این مسیر شد.

فرماندار کلاله ادامه داد: با فروکش کردن سیلاب نیروهای راهداری شرایط را برای تردد خودروهای سواری از این جاده موقت فراهم کردند و هم اینک عبور و مرور در آن جریان دارد.

شیبک گفت: همکاران راهداری موافقت اولیه برای مطالعه و ارسال مشخصات پل جاده روستایی کیلومتر ۳۷ کلاله - خالدنبی برای جذب اعتبار را اخذ کردند و مشاور مطالعات لازم را انجام خواهد داد.

وی افزود:‌ با همکاران منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان و شهرستان نیز رایزنی لازم برای ایجاد بندهای خاکی و کف بند در مناطق بالادست و پایین دست این پل انجام شد تا در صورت ساخت پل جدید، جریان یافتن سیلاب بار دیگر باعث تخریب آن نشود.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار