مدیرکل تبلیغات گلستان:

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت:ارج کردن انقلاب اسلامی از مسیر الهی، توحیدی و عزت و کرامت انسانی آرزویی است که دشمنان به گور خواهند برد.

دشمنان خارج کردن انقلاب اسلامی از مسیر الهی را به گور خواهند برد

به گزارش گلستان 24، حجت الاسلام عباسعلی گرزین عصر یکشنبه در مراسم تکریم و معارفه رییس اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس اظهار کرد: اجتناب از طاغوت و استکبار در قرآن کریم آمده و انقلاب اسلامی با رهبری امام راحل و همراهی مردم با بصیرت ایران پس از هزار و ۴۰۰ سال از بعثت نبی مکرم اسلام (ص)، پرچم عزت و کرامت مومنین و بشریت را برافراشته کرد.

حجت الاسلام گرزین ادامه داد: دشمن همه تلاش خود را برای سنگ‌اندازی در مسیر عزت و کرامت انقلاب اسلامی انجام می‌دهد و قصد دارد با انواع توطئه، هجمه و تحریف، اسلام التقاطی را به جای اسلام ناب محمدی (ص) جایگزین نماید.

وی باتاکید بر ضرورت هوشیاری همگان به‌خصوص فعالان حوزه فرهنگی و تبلیغی برای مقابله با توطئه‌های دشمنان، تصریح کرد: خارج کردن انقلاب اسلامی از مسیر الهی، توحیدی و عزت و کرامت انسانی آرزویی است که دشمنان به گور خواهند برد.

امام جمعه گنبدکاووس نیز در این مراسم با مهم دانستن جهاد تبیین مدنظر مقام معظم رهبری در بیانیه موسوم به گام دوم انقلاب، گفت: برای تحقق این مهم نیاز به مدیران در تراز انقلاب اسلامی در همه حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و امنیتی داریم.

حجت الاسلام محمود ترابی افزود: جهاد تبیین باید اولویت نخست مدیران باشد و آنها با کار و تلاش مجاهدانه در مسیر انقلاب و تحقق آرمان‌های آن گام بردارند.

همچنین فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به تبلیغات سوء دشمنان علیه انقلاب اسلامی و ایجاد اختلاف بین اقوام و مذاهب ساکن ایران اسلامی گفت: این شهرستان که محل سکونت اقوام مختلف و مظهر وحدت و صمیمیت بین آنها است، شرایط بسیار حساسی دارد و همه مدیران بویژه مدیران فرهنگی و تبلیغی باید با برنامه‌ریزی مناسب و همراهی و همفکری یکدیگر با تولید و اجرای برنامه‌های محتوایی مراقب توطئه‌های دشمنان باشند.

مهدی دهرویه با اشاره به وجود برخی مشکلات در جامعه افزود: بخشی از این مشکلات به سبب تلاش و سنگ اندازی دشمنان و تحریم‌های ظالمانه آنها است که دستگاه‌ها و فعالان فرهنگی و تبلیغی باید در این خصوص به مردم اطلاع رسانی و شرایط را برای آنها توضیح دهند.

وی اضافه کرد: دولت جهادی و انقلابی آیت الله رییسی همه تلاش خود را برای رفع کمبودها و مشکلات جامعه انجام می‌دهند که سفر چند روز پیش رییس جمهور و تعدادی از وزیران به گلستان در همین راستا انجام شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار