رئیس جمعیت هلال احمر استان گلستان گفت: در ایام تابستان ۳۱ پایگاه و مرکز هلال احمر برای پاسخگویی به مردم، مسافران و گردشگران در سراسر استان گلستان فعال هستند.

۳۱ پایگاه هلال‌احمر در استان گلستان فعال است

به گزارش گلستان 24، مجتبی اکبری، ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز سفرهای تابستانه اظهار داشت: در تابستان امسال 31 پایگاه و مرکز هلال احمر برای پاسخگویی به مسافران و گردشگران در استان گلستان فعال است و مردم و مسافران می‌توانند در ایام تابستان و در زمان اجرای طرح تابستانه با تماس با شماره 112 از خدمات هلال‌احمر بهره‌مند شوند.

وی افزود: از این تعداد 15 پست ثابت، 2 پست سیار، 3 پست ساحلی، یک پست آنست و 10پست ERT آماده پاسخگویی به مردم و مسافران هستند.

رئیس جمعیت هلال احمر استان گلستان تصریح کرد: در این 31 پست جمعیت هلال احمر، 10 هزار و 10 نجاتگر در طول طرح به مسافران و گردشگران خدمت‌رسانی می‌کنند.

به گفته وی، طرح تابستانه هلال احمر از 15 خرداد آغاز و تا 31 شهریور ادامه دارد و مسافران به محض بروز هر گونه حادثه باید با امدادگران تماس گرفته تا امدادگران خود را به محل حادثه برسانند.

اکبری اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن فصل تابستان و پایان ماه مبارک رمضان و تردد مسافران به این استان، بار ترافیکی جاده‌های استان گلستان بالا و احتمال وقوع حوادث افزایش می‌یابد.

رئیس جمعیت هلال احمر استان گلستان گفت: جمعیت هلال‌احمر استان گلستان در این ایام همه تلاش خود را برای ایجاد اطمینان خاطر و به حداقل رساندن زمان ارائه خدمات امداد و نجات به مصدومان ناشی سوانح جاده‌ای به کار خواهد گرفت.

وی افزود: علاوه بر ایجاد پست‌های ثابت و سیار، با توجه به دارا بودن سواحل دریا، 3 پست ساحلی امداد و نجات ساحلی نیز در استان گلستان ایجاد شده است.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار