مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان گلستان:

مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان گلستان گفت: بنیاد در حوزه سلامت و بخصوص در زمان شیوع کرونا اقدامات مهمی انجام داده است.

 بنیاد در حوزه سلامت اقدامات مهمی انجام داده است/ واگذاری ۳ سند مالکیت به دانشگاه علوم پزشکی

به گزارش گلستان 24، سید فخرالدین علوی ظهر امروز در آئین واگذاری رایگان اسناد مالکیت مراکز درمانی توسط بنیاد مستضعفان به دانشگاه علوم پزشکی استان اظهار کرد: فعالیت دستگاه های مختلف در حوزه سلامت منجر به ارتقای کیفی سطح سلامت جامعه می رود و بنیاد نیز ار این مهم بی بهره نبوده است.

وی افزود: امروز سند مالکیت دو مرکز درمانگاهی روستاهای بندرترکمن و آق قلا و یک بیمارستان در خان ببین به صورت رایگان به دانشگاه علوم پزشکی استان واگذار می شود و آنها برای همیشه مالک این مراکز درمانی خواهند بود.

علوی گفت: به واسطه انقلاب اسلامی این فرصت به مردم داده شد تا املاکی را که پهلوی به نام خود ثبت کرده بود امروز در اختیار مردم قرار گیرد تا از آن بهره مند شوند.

وی بیان کرد: در زمان شیوع کرونا نیز این دستگاه اجرائی از همراهی در حوزه سلامت بی نصیب نبود و با اهدای دستگاه ونتیلاتور به بیمارستان بقیه الله علی آباد کتول و کمک به بیمارستان قائم این شهر و همچنین شهرکت های بنیادی نیز به مراکز درمانی احداث در منطقه خود کمک مالی کرده اند.

در ادامه گل فیروزی ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان نیز عنوان کرد که این فعالیت ها در حوزه سلامت منجر به افزایش سطح کیفی درمان بخصوص در در حوزه اقشار کم درآمد و مستضعف می شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار