رییس سازمان بهزیستی:

معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور گفت: امسال باید با نشاط و پویایی هرچه بیشتر در خدمت‌رسانی به بهترین مخلوقات و فرزندان در راستای گام دوم انقلاب اسلامی اقدام کنیم.

باید با نشاط بیشتر در خدمت‌رسانی اقدام کنیم

به گزارش گلستان 24، به نقل از روابط عمومی بهزیستی گلستان، محمدعلی قادری جمعه شب در حاشیه بازدید سرزده از مرکز شبه خانواده خیراندیشان گرگان اظهار کرد: فرزندان بهزیستی بدون‌ شک آینده‌داران و آینده‌سازان کشورمان هستند که این وظیفه سنگین ماست که این نسل را به درستی تعلیم و تربیت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: باید با تربیت صحیح ایرانی و اسلامی آینده اجتماعی این عزیزان را تضمین کنیم.

سرپرست اداره‌کل بهزیستی استان گلستان هم گفت: اینگونه بازدیدهای سرزده سبب رشد و پیوست هرچه بیشتر جامعه هدف با مسوولان می‌شود.

عارف کیانی تصریح کرد: در سال جاری با همت و پشتکار همکاران خانواده بزرگ بهزیستی و در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص نگاه ویژه به جوانان و اشتغال‌زایی اقدامات خوبی انجام خواهد شد.

در این بازدید معاون پیشگیری و مشاور امور بانوان سازمان بهزیستی کشور به همراه سرپرست بهزیستی گلستان، معاونان اجتماعی و پیشگیری این اداره‌کل حضور داشتند.

هم اکنون از جمعیت ۱.۹ میلیون نفری گلستان ۱۲۰ هزار نفر زیرپوشش اداره کل بهزیستی استان قرار دارند و این نهاد به حدود ۷۰ هزار نفر دیگر به صورت موردی خدمات ارائه می‌کند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار