رییس‌کل دادگستری گلستان خبر داد؛

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: دو کارشناس رسمی متخلف در استان با رصد اطلاعاتی حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان بازداشت شدند.

بازداشت دو کارشناس رسمی متخلف در استان گلستان

به گزارش گلستان 24، حیدر آسیابی اظهار کرد: این کارشناسان در یکی از پرونده های اختلاف ملکی، برای ارائه نظر به نفع یکی از طرفین پرونده ، 20 سکه بهار آزادی خواسته بودند .

وی افزود: با رصد اطلاعاتی حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان، این دو کارشناس متخلف، هنگام دریافت وجه، دستگیر و با صدور قرار تامین کیفری مناسب، روانه زندان شدند .

این مقام ارشد قضایی گلستان با اشاره به نقش مهم نظرهای کارشناسی در روند رسیدگی به پرونده ها گفت: اقدامات ویژه ای در حفاظت و اطلاعات دادگستری استان برای رصد و پایش کارشناسان رسمی آغاز شده است.

رئیس کل دادگستری گلستان به مردم توصیه کرد: به افرادی که ادعای حل مشکل آنان از راه‌های غیرقانونی و در ازای دریافت پول در دستگاه قضایی و سازمان‌های تابعه قوه قضاییه را دارند، اعتماد نکنند و در صورت مواجه شدن با چنین مواردی با شماره 1580 حفاظت و اطلاعات دادگستری استان تماس بگیرند و اطلاع دهند و یا به صورت حضوری به دفتر حفاظت و اطلاعات دادگستری استان به نشانی گرگان ، بلوار شهید کلانتری ( کمربندی)، خیابان دانشجو ، دادگستری کل مراجعه کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار