با حضور رئیس حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه ، مهدی رزاقی نژاد به عنوان رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان گلستان معرفی شد.

معرفی رئیس جدید حفاظت و اطلاعات دادگستری استان گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ رئیس کل دادگستری گلستان در این مراسم با بیان این که امر نظارت یک توصیه دینی و عقلی است و باید مستمر انجام شود گفت: عوامل حفاظت مرزبانان قوه قضاییه هستند تا همکاران در مجموعه‌های قضایی در بستری امن و سالم، خدمتگزاری کنند.

حیدر آسیابی گفت: حفاظت و اطلاعات به دنبال مچ گیری همکاران نیست و ماموریت این نهاد نظارتی صیانت از سرمایه‌های انسانی قوه قضاییه است تا در دام سودجویان گرفتار نشوند.

آسیابی گفت: نیروی انسانی بخش حفاظت و اطلاعات دادگستری استان متناسب با ماموریت‌ها و برنامه‌های تعریف شده آن نیست.

او می گوید: آماده ایم دفاتر ثابت حفاظت و اطلاعات را در همه حوزه‌های قضایی استان فعال کنیم تا مراجعین درصورت مواجهه با سوء جریانات بتوانند مراتب را به حفاظت و اطلاعات اعلام کنند.

رئیس کل دادگستری استان گلستان ضمن تقدیر از تلاش‌های رئیس پیشین حفاظت و اطلاعات دادگستری استان، جایگزینی مدیری جوان و انقلابی را در راستای بیانه گام دوم انقلاب اعلام داشتند.

رئیس جدید حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان هم در مراسم امروز با اشاره منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر مبارزه با فساد گفت: کار قضایی با جان و مال و ناموس مردم ارتباط تنگاتنگ دارد و به همین سبب، شناسایی گلوگاه‌های فساد و افراد انگشت شماری که آبروی دستگاه قضایی را خدشه دار می‌کنند، اولویت ما خواهد بود.

مهدی رزاقی نژاد گفت: یکی از راه‌های مبارزه با فساد و پیشگیری از فساد را حفظ و صیانت از نیروی انسانی است و در صورت مشاهده یا گزارش هرگونه انحراف در گام نخست به همکاران تذکر داده می‌شود، اما برخورد با کسانی که تذکر‌ها را نادیده بگیرند، سختگیرانه و بدون اغماض خواهد بود.

او گفت: راهبرد اصلی بنده و همکارانم در حفاظت و اطلاعات، صیانت از همکاران خواهد بود و در این راه از کمک سایر دستگاه‌های نظارتی استان نیز، بهره خواهیم برد.

در مراسم امروز از تلاش‌های رمضانعلی عابدی رئیس پیش حفاظت و اطلاعات دادگستری استان هم قدردانی شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار