مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان:

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: باهمت واقفان، متولیان و مجمع خیرین ازدواج استان گلستان، مراسم ازدواج ۱۲ زوج کم برخوردار در میلاد امام حسن (ع) برگزار شد.

۱۲زوج گلستانی به همت واقفان درولادت امام حسن(ع) به خانه بخت رفتند

به گزارش گلستان 24، روح الله سلیمانی فرد با تبریک میلاد با سعادت امام حسن (ع) اظهار کرد: امام دوم شیعیان سیده جوانان اهل بهشت، پاره تن پیامبر (ص) و خاندان وحی بودند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان افزود: رسول گرامی اسلام احترام و اکرام بی‌نظیری نسبت به امام حسن (ع) و برادر بزرگوار امام حسین (ع) داشتند.

وی اضافه کرد: آنچه در سیره امام حسن (ع) معروف است بخشش و کرامت ایشان است که به کریم اهل بیت شهرت یافتند، بارها در طول عمر بابرکت خود اموال خود را با نیازمندان تقسیم کردند و این مسئله را شیعه و سنی در کتب خود ثبت کرده‌اند.

سلیمانی فرد تصریح کرد: بارزترین خصوصیت اخلاقی امام حسن مجتبی (ع) که باید مخصوصاً در ماه مبارک رمضان سرلوحه ما قرار گیرد بخشندگی و سخاوت آن حضرت است به همین منظور با همت واقفان، متولیان و مجمع خیرین ازدواج استان گلستان، مراسم ازدواج ۱۲ زوج کم برخوردار در شامگاه میلاد امام حسن (ع) در تالار لاله شهرستان گرگان برگزار شد.

وی ادامه داد: ۱۲ سری جهیزیه به ۱۲ زوج گلستانی اهدا می‌شود که ارزش کالاهای اهدایی به هر زوج ۳۰ میلیون تومان است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: به نیابت از نام مبارک حضرت ولی عصر (ع) و منتظران ایشان تعداد ۱۲ زوج گلستانی را در ماه مبارک رمضان راهی خانه بخت کردیم تا در ماه خدا که ماه امید آفرینی است گره‌کوچکی را از کار جوانان در آستانه ازدواج برداریم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار