مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان از آزادی ۱۷ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد به کمک واقفان و خیران در استان خبرداد.

آزادی ۱۷ زندانی جرائم غیرعمد در گلستان به کمک واقفان و خیران

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد اظهارکرد: سازمان اوقاف و امور خیریه در رویکرد جدید خود، تقویت کارکردهای خیریه در امور اجتماعی با محوریت مراکز اجتماعی، فرهنگی و قرآنی(افق) آستان مقدس امامزادگان وبقاع متبرکه را دردستور کار قرار داده است.

وی افزود: در همین راستا سازمان اوقاف و امور خیریه در قالب طرحی به جذب کمک های مردمی جهت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اقدام کرد.

سلیمانی فرد ادامه داد: در طرح کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد استان گلستان ۶ نفر به همت خیران و واقفان گلستانی آزاد و به کانون گرم خانواده‌های خود بازگشتند.

وی افزود: مبلغ ریالی کمک به آزادی زندانیان ۲۵۰ میلیون تومان بوده است که توسط واقفان و خیرین و  اداره کل زندان های استان گلستان جمع آوری و اقدام شد.

سلیمانی فرد تصریح کرد: این طرح مرحله دوم آن است که در مرحله اول تعداد ۱۱ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد به برکت موقوفات و همت خیرین و اصحاب وقف آزاد شدند.

وی یادآور شد: مشارکت مؤسسات امور خیریه و رفع نیازهای منطقه‌ای نیازمندان با بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود آستان مقدس امامزادگان و ارائه خدمات معیشتی، تحصیل دانش آموزانی بی بضاعت، حمایت از بیماران خانواده‌های نیازمند و کمک به امر تسهیل ازدواج ایتام و افراد بی‌سرپرست و بدسرپرست ازجمله دیگر برنامه‌های اجتماعی محور سازمان اوقاف و امور خیریه محسوب می‌شود که در مراکز اجتماعی، فرهنگی و قرآنی «افق» در آستان مقدس امامزادگان وبقاع متبرکه انجام می شود.

/مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار