فرمانده سپاه نینوا گلستان:

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: مردم این استان با حضور باشکوه خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، برغم همه سختی‌ها، روز قشنگ و بیادماندنی به یادگار گذاشتند.

 گلستانی‌ها روز قدس زیبا به‌ یادگار گذاشتند

به گزارش گلستان 24، سردار سرتیپ دوم پاسدار علی‌جمعه ملک‌شاهکوهی روز جمعه در حاشیه مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس  در گرگان‌ اظهار کرد: این روز جهانی را به عنوان یک‌ عید باید به مردم مسلمان جهان به ویژه مردم شیعه و سنی استان گلستان تبریک گفت.

وی بیان کرد: نامگذاری عید بر این روز به این دلیل است که به زودی شاهد نابودی اسرائیل غاصب خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: در اهمیت این روز همین بَس که آنان که خواب می‌دیدند و برای احیا اسرائیل برنامه‌ریزی کرده بودند، این حضور باشکوه و باعظمت را مشاهده کردند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: این حضور باشکوه اعم از مرد و زن، پیر و جوان بعد از ۲ سال شیوع ویروس کرونا در همه شهرهای استان و حتی سراسر جهان به ویژه کشورهای اسلامی نشان داد که اسرائیل به زودی نابود خواهد شد.

ملک‌شاهکوهی افزود: امروز شاهد هستیم در اقصی نقاط کشورهای اسلامی و شهرها و روستاهای گلستان، شیعه و سنی با یک حضور گسترده با مشت‌هایی کرده، دل و دهان اسرائیل را هدف قرار داده و دل آزادیخواهان جهان را با وحدت و یکپارچگی شاد کردند.

در پایان این مراسم قطعنامه هفت ماده ای راهپیمایی سراسر ی روز جهانی قدس در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و حمایت از مقاومت عزتمندانه مردم این سرزمین قرائت و با صدای الله اکبر راهپیمایان تایید شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار