استاندار گلستان:

استاندار گلستان گفت: مردم این استان اعم از شیعه و سنی در قالب اقوام و مذاهب مختلف امروز در روز جهانی قدس با حضور پرشورشان مشت محکمی بر دهان استکبار زدند.

روز جهانی قدس مشت محکمی بر دهان استکبار است

به گزارش گلستان 24، علی‌محمد زنگانه روز جمعه در حاشیه برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار کرد: گلستانی‌ها در مقابل صهیونیست‌هایی که دنیا را به فساد کشاندند و در آن طغیان می‌کنند، اعلام برائت کردند.

وی با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم (ص) مبنی بر این که اگر مسلمانی صدای مظلومی را بشنود و به آن توجه نکند مسلمان نیست، تاکید کرد: مردم ولایی این استان به تبعیت از این رهنمود در راهپیمایی روز قدس حضور پرشوری داشتند.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب ما در واقع انقلاب مستضعفان است و بناست که همواره نظام و مردم ما حامی مظلومان و مستضعفان باشند.

استاندار گلستان گفت: استکبار جهانی به سرکردگی صهیونیسم بین‌الملل ظلم بزرگی به مردم مسلمان فلسطین می کند و وظیفه ماست که با حضور خود در مناسبت های مختلف از جمله روز جهانی قدس، این اقدام را در حد توان محکوم کنیم.

زنگانه یادآور شد: غرور مردم در دفاع از مردم فلسطین که در واقع برادران و خواهران دینی و اهل سنت ما هستند نمادی از وحدت است.

وی یادآور شد: در استان گلستان اقوام و مذاهب مختلف با صلح، صفا و صمیمیت در کنار هم زندگی می‌کنند و امروز در همین مسیر صلح و صفا دست در دست هم در دفاع از مردم مظلوم فلسطین به میدان آمدند.

وی تصریح کرد: گاهی اراده‌هایی برای شکستن این وحدت و صمیمیت ممکن است وجود داشته باشد اما مردم استان اعم از شیعه و سنی باید مراقبت کنند و همواره به دنبال وحدت انسجام و همدلی باشند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار