نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور پرشور مردم ایران و سایر کشورهای اسلامی در راهپیمایی روز قدس توطئه استکبار جهانی برای عادی‌سازی روابط کشورهای عربی با رژیم جعلی و غاصب اسرائیل را خنثی می‌کند.

نماینده مجلس: روز قدس توطئه عادی‌سازی رابطه با اسرائیل را خنثی می‌کند

به گزارش گلستان ۲۴؛ امانقلیچ شادمهر روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در چند سال اخیر سیاست‌مداران غربی با تشکیل مثلت "غربی، عبری و عربی" در تلاش برای عادی‌سازی روابط کشورهای عربی با اسرائیل هستند تا امت اسلام و جامعه جهانی، مردم مظلوم فلسطین را فراموش کنند.

وی افزود: استکبار جهانی نمی‌داند که روز قدس نماد مقاومت و یک روز تاثیرگذار و استراتژیک جهان اسلام است و مردم ایران و دیگر کشورهای اسلامی باخروش میلیونی خود برای استیفای حقوق همه جانبه مردم فلسطین، بازگرداندن آنها به سرزمین شان و رفع هر نوع زورگویی علیه آنها و همچنین نامشروع دانستن رژیم اسرائیل تلاش می‌کنند.

شادمهر بابیان اینکه ایران تنها کشوری است که درخصوص مساله فلسطین استراتژی حمایتی واحدی دارد، اضافه کرد: درسایه سیاست جمهوری اسلامی اکنون روز قدس، هویت ملی و بین المللی و آزادی و آزادگی پیدا کرده و در منطقه امنیت‌آفرین شده است.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بدون تردید حضور میلیونی اقشار مختلف مردم ایران و سایر کشورهای اسلامی در راهپیمایی روز قدس، سیاست استکبار جهانی برای عادی سازی روابط کشورهای عربی با اسرائیل را با شکست مواجه خواهد کرد.

وی گفت: حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس امسال همچنین روحیه مقاومت در برابر اسرائیل را در رزمندگان فلسطینی و دیگر گروه‌های مقاومت در کشورهای منطقه دوچندان می‌کند. 

به گزارش ایرنا، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، روز جهانی قدس است.

حضرت  امام در سال ۱۳۵۸ این روز را برای حمایت از مردم فلسطین به نام روز قدس نامگذاری کرد و از مسلمانان جهان خواست برای حمایت از مردم فلسطین و کوتاه کردن دست رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی راهپیمایی کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار