خاص ترین و لوکس ترین هتل ایران یعنی هتل ترنج کیش را می‌توانید در وب سایت ایران هتل آنلاین رزرو کنید.

معرفی خاص ‌ترین و لوکس ‌ترین هتل ایران

در میان تمام هتل‌ های ایران، نام و آوازه هیچ هتلی مثل هتل ترنج کیش، سر و صدا به پا نکرده است! در واقع هتل ترنج اولین هتل دریایی ایران بوده و نظیرش در خاورمیانه نیست! هتل ترنج یک هتل دوستدار طبیعت بوده که در منطقه‌ای بکر از جزیره کیش ساخته شده است. این هتل با اتاق‌هایی دارای کف شیشه‌ای، دنیای زیر آب را به نمایش گذاشته و با بالکن‌های اختصاصی‌اش میهمانان عزیز را به تماشای دریای خلیج فارس دعوت می‌کند. بیایید با هم خاص ‌ترین و لوکس‌ ترین هتل ایران؛ یعنی هتل ترنج کیش را بررسی کنیم.

آشنایی با هتل ترنج کیش

هتل ترنج یک هتل زیبا در شمال غربی جزیره‌ی کیش بوده که در دو فاز ویلایی و ساختمانی ساخته شده است. سال ساخت این بنا به ۱۳۹۴ باز می‌گردد و باید بدانید که هتل لوکس ترنج کیش یکی از متفاوت‌ترین هتل ‌های ایران است. تفاوت در ساخت هتل ترنج به خوبی قابل مشاهده بوده و حتی واحدهای اقامتی‌اش با دکوراسیون و معماری خاصی ساخته شده‌اند. اگر از دور و یا از بالا به هتل ترنج نگاه کنید مانند بته جقه دیده می‌شود!

هتلی که نظیرش در خاورمیانه پیدا نمی‌شود و از نظر معماری دارای تمام استانداردهای لازم است. از طرفی باید بدانید که هتل ترنج یک هتل دوستدار طبیعت بوده و به‌گونه‌ای ساخته شده که هیچ آسیبی به محیط زیست نمی‌رساند! همچنین این هتل با شبیه سازی دو جزیره اختصاصی، محیطی مناسب برای پرندگان مهاجر تدارک دیده تا زمینه دوستی انسان‌ها با پرندگان را فراهم آورد!

در ضمن این هتل لوکس دارای بالکن‌های اختصاصی بوده که طلوع و غروب خورشید را به نمایش می‌گذارند. از کف شیشه‌ای اتاق‌های هتل ترنج می‌توان آبزیان بامزه را به تماشا نشست. جالب است بدانید برای ساخت هتل ترنج میلیاردها پول صرف شده تا امروزه در صدر جدول لوکس ‌ترین هتل ‌های ایران بدرخشد.

باید اشاره داشته باشیم که سوئیت‌های شاهانه هتل ترنج مکانی مناسب برای اقامتی رویایی است! در اکثر این سوئیت‌ها یک وان زیبا در قسمت تراس قرار داده شده تا میهمانان عزیز در آن ریلکس کنند و تلاقی دریا و آسمان را بنگرند. اگر دوست دارید در یک هتل مجلل و رویایی اقامت داشته باشید باید یکی از اتاق‌های هتل ترنج را رزرو کنید.

قیمت هتل ترنج کیش با در نظر گرفتن اینکه فضایی منحصربه‌فرد است، بسیار معقولانه به نظر می‌رسد! البته که این قیمت نسبت به سایر هتل‌ های کیش کمی گران است؛ اما ارزش تجربه اقامتی لوکس و رویایی را دارد. مسلماً اقامت در فضایی خاص با اتاق‌هایی مدرن بهای خودش را می‌طلبد!

واحدهای اقامتی هتل ترنج کیش

002

باید بدانید که هتل ترنج کیش دارای ۱۰۰ ویلا و ۵ سوییت است که به انتخاب خود می‌توانید یکی از آنها را برای اقامت برگزینید. این واحدهای اقامتی شامل اتاق‌های دو تخته دبل، اتاق‌های دو تخته رو به غرب، اتاق دو تخته رو به دریا، سوئیت رویال و سوئیت امپریال است. متراژ سوئیت‌ها معمولاً بین ۶۰ الی ۱۲۰ متر است. سوئیت‌های رویال معمولاً ۶۰ متر بوده و سوئیت‌های امپریال ۱۲۰ متر هستند.

سوئیت‌های هتل لوکس ترنج مناسب خانواده‌ها بوده و به ظرفیت ۲ الی ۴ نفر است؛ البته که قابلیت نفر اضافه هم دارد. از امکانات داخلی هر یک از سوئیت‌های هتل ترنج می‌توان به وجود یک سالن نشیمن بسیار شیک و اتاق‌خواب‌های مجلل، تخت دو نفره، دیزاین بسیار زیبای اتاق، دریچه‌ای به دنیای زیر آب، تلویزیون ال‌سی‌دی، کف‌پوش پارکت، تخت نوزاد، اسپیلت، تلفن، مبلمان، سرویس فرنگی، تراس و قفل الکترونیک درب‌ها اشاره نمود.

امکانات و خدمات هتل ترنج کیش

003

اگر بخواهیم از امکانات عمومی هتل ترنج کیش به موردی اشاره کنیم باید صندوق امانات، آتلیه عکاسی، تراس، پارکینگ، دستگاه خودپرداز، تاکسی سرویس و اینترنت رایگان را نام ببریم. همچنین برای خدمات هتل ترنج می‌توانیم به روم سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات تشریفات ویژه، خدمات ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی رایگان، خدمات نگهداری از کودک، فکس، فتوکپی، اجاره ماشین و خدمات اینترنتی اشاره کنیم.

البته که این هتل لوکس و مدرن تفریحاتی لاکچری نیز دارد که نظیر آنها سالن بدنسازی مجهز، سالن اسپا، خدمات ماساژ، سالن بیلیارد، فوتبال دستی، ایرهاکی، دوچرخه سواری، والیبال ساحلی و انواع تفریحات دریایی و آبی است. از امکانات دیگر هتل ترنج می‌توان به پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، اتاق بازی و آلاچیق‌های ساحلی اشاره نمود.

رستوران ‌ها و کافی شاپ های هتل ترنج کیش

004

هتل ترنج به عنوان اولین هتل دریایی خاورمیانه دارای سه رستوران و دو کافی شاپ است. این رستوران‌ها منوهای متفاوتی از یکدیگر دارند! معروف‌ترین رستوران هتل ترنج، رستوران خورشید بوده که روی دریا ساخته شده است و چشم‌اندازی زیبا به دریای خلیج فارس دارد. برای صرف صبحانه می‌توانید به رستوران خورشید مراجعه کنید و صبح‌تان را با صدای امواج دریا شروع کنید. البته که برای وعده‌های ناهار و شام نیز می‌توانید به این رستوران بروید و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را با طعمی فراموش‌نشدنی امتحان کنید.

از دیگر رستوران‌های هتل ترنج، رستوران لابی است. این رستوران با چشم‌اندازی عالی و فضایی مملو از آرامش ارائه خدمات می‌کند. یکی از معروف‌ترین و پرطرفدارترین رستوران‌های هتل ترنج، رستوران ساحلی است.  این رستوران انواع غذاهای بین‌المللی و ایرانی را طبخ می‌کند. همچنین می‌توانید در منوی رستوران ساحلی هتل ترنج، انواع غذاهای دریایی را ببینید! رستورانی که مناسب دورهمی‌های صمیمی بوده و می‌توانید در آن یک شب خاطره‌انگیز را کنار خانواده و دوستان خود سپری کنید.

از دیگر رستوران‌های هتل ترنج باید به رستوران تاج اشاره کرد. این رستوران فرصت تماشای غروب را به مسافران عزیز می‌دهد. برای صرف وعده‌های صبحانه و عصرانه می‌توانید به رستوران تاج هتل ترنج مراجعه کنید و انواع خوراکی خوشمزه را میل نمایید. از معروف‌ترین خوراکی‌های خوشمزه بوفه نهار و شام هتل ترنج می‌توان به انواع سوپ و سالاد، زیتون، ماست، عدس پلو، ته‌چین، ماکارونی، پیتزا، کباب، اکبر جوجه، ماهی سرخ شده، انواع خورش‌های ایرانی، میرزاقاسمی، کوکو، انواع میوه، حلوا، شله زرد و ژله اشاره نمود.

در همین میان باید اشاره داشته باشیم که صبحانه‌های هتل ترنج هم بسیار لذیذ است و منوی پروپیمانی دارد. از جمله این خوراکی‌های خوشمزه پنیر، کره، مربا، زیتون، سبزیجات، گوجه فرنگی، انواع املت، تخم مرغ، پوره سیب ‌زمینی، پنکیک و انواع شیرینی است. کافی شاپ های هتل ترنج هم مکانی مناسب برای گذراندن اوقات خوش است. نمونه‌ای از این کافی‌شاپ‌ها، کافه گلف است که انواع قهوه‌های حرفه‌ای، دم‌نوش‌های مختلف، آبمیوه‌های طبیعی و غذاهای بین‌المللی را سرو می‌کند.

اگر به فضاهای سنتی علاقه‌مندید باید حتما به کافی شاپ سنتی هتل ترنج به نام لمکده سر بزنید و روی تخت‌های چوبی آن کنار ساحل استراحت کنید. در این مکان انواع قلیان سرو می‌شود؛ البته اگر سفارش بدهید. کافی شاپ ساحلی هتل ترنج هم مکانی مناسب برای سفارش انواع نوشیدنی، غذا و پیتزاهای لذیذ با طعمی باورنکردنی است.

جاذبه ‌های دیدنی اطراف هتل ترنج

از جمله جاهای دیدنی نزدیک به هتل ترنج کیش می‌توان به کارتینگ، گذر هنرمندان، بازار دامون، پارک هنگام، باغ پرندگان و اسکله تفریحی اشاره کرد. همچنین باید بدانید که هتل ترنج کیش تا مسجد خاتم ۴ کیلومتر، تا کشتی یونانی ۶ کیلومتر، تا شهر زیرزمینی ۷ کیلومتر و تا قنات‌ها ۷ کیلومتر فاصله دارد.

 

برای رزرو هتل ترنج کیش با تخفیفات ویژه بهتر است به وب سایت ایران هتل آنلاین مراجعه کنید! با کمک این وب سایت می‌توانید هتل ترنج کیش را روی نقشه ببینید و موقعیت مکانی آن نسبت به بازارها و سایر جاذبه‌های دیدنی کیش را بررسی کنید. همچنین دسترسی کاملی به گالری تصاویر هتل ترنج خواهید داشت. با دیدن تصاویر سوئیت‌ها و اتاق‌های این هتل راحت‌تر می‌توانید فضای اقامتی مورد نظر خود را انتخاب کنید!

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار