نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی:

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح برخی مباحث خلاف واقع در فضای مجازی و رسانه های معاند در خصوص جراحی اقتصادی در کشور گفت:چیزی مهمتر از افزایش سرمایه اجتماعی در کشور نداریم و با پرهیز از احساسات به دنبال رضایتمندی مردم در فضای منطقی و حقیقی باشیم.

چیزی مهمتر از افزایش سرمایه اجتماعی در کشور نداریم

به گزارش گلستان 24، غلامرضا منتظری اظهار کرد: در روزهای اخیر رسانه‌های خارجی و برخی از نااهلان در داخل کشور تلاش دارند تا مشکلات ناشی از رویکرد جدید دولت در اصلاح نرخ ارز ترجیحی را بزرگ‌نمایی کرده و به اصطلاح از کاه ،کوه بسازند.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی افزود : مردم و مسوولان باید حواسشان جمع و مراقب نفوذی ها باشند؛ دقت و هوشمندی بیشتر دولت بهمراه حضور موثر در صحنه می تواند توطئه دشمنان را نقش بر آب کند.

وی بیان کرد: دولت باید در اجرای هرگونه طرح و راهبرد سیاسی ، اجتماعی و اقتصادی اصل کرامت و عزت نفس و رضایت مندی مردم را مدنظر قرار دهد.

منتظری خاطرنشان کرد: چیزی مهمتر از افزایش سرمایه اجتماعی در کشور نداریم و با پرهیز از احساسات به دنبال رضایتمندی مردم در فضای منطقی و حقیقی باشیم.

وی تصریح کرد: اجرای این جراحی بزرگ اقتصادی به طور حتم با مسائل و مشکلاتی همراه خواهد بود و انتظار است که مانند همیشه با سعه‌صدر مردم و صبوری آنها بتوانیم از این بزنگاه حساس اقتصادی به سلامت عبور کنیم.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: به طور حتم این رویکرد دولت نواقص و کاستی هایی هم دارد اما منتقدان و رسانه ها باید عینک انصاف بزنند و کاری نکنند که تصور شود در زمین دشمن بازی می کنند.

وی اضافه کرد: هر نقد عالمانه و صادقانه‌ای به مجلس ، دولت و قوه قضاییه سبب رشد و بالندگی کشور می‌شود و همه مدیران و مسوولان از این نقدها استقبال می کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار