رحمت اله جلالی:

ما انتقادها را با سخنان منطقی به افراد پاسخ می دهیم. اما در این چند روز شما هم شاهد بودید که برخی، بنرهای تبلیغاتی ما را از سطح شهر جمع می کنند. اما باید خویشتن دار بود.

به انتقادها با سخنان منطقی پاسخ می دهیم/به اتفاقی که شایسته مردم باشد راضی هستیم

به گزارش گلستان24، رحمت اله جلالی، کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، در نشست اخیر خود با اهالی ضمن اشاره به این که باید همه ظرفیت های خود را بکار ببریم، بیان کرد: باید از همه ظرفیت های خود در سطح شهرستان استفاده کنیم. آقای گالش یکی از ظرفیت های مهم هنری شهرستان هستند.

وی ادامه داد: در این دو سه روز اخیر، شهرستان کردکوی دچار جنب و جوش خاصی شده است. خیلی از مردم شهر ، مغازه ها و خیلی از بزرگان شهر، مارا یاری کردند که از آن ها تشکر می کنیم. بزرگان شهر هم سرمایه های آن هستند که باید احترام آنان را حفظ کرد.

 

 جلالی قارنلی 3

 

جلالی با تشکر از اهالی رسانه عنوان کرد: دوستان در فضای مجازی بسیار خوب عمل کردند. وی همچنین افزود: ما انتقادها را با سخنان منطقی به افراد پاسخ می دهیم. اما در این چند روز شما هم شاهد بودید که برخی، بنرهای تبلیغاتی ما را از سطح شهر جمع می کنند. اما باید خویشتن دار بود. این چند روز باقی مانده تا انتخابات نباید تشنج و التهابی به وجود بیاید. ما به آن اتفاقی که شایسته مردم باشد راضی هستیم.

کاندیدای نمایندگی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم در نقشی که به ما محول می شود به خوبی انجام وظیفه کنیم و در راستای آوردن مردم به پای صندوق های رای و ایجاد موج انتخابات میان مردم، قدم برداریم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار