سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری گلستان از آمادگی گلستان برای استقبال از رئیس جمهور و اعضای هیات دولت در سفر به این استان خبر داد و گفت:‌ این استان برای انجام سفرهای استانی هیات دولت از آمادگی کامل برخوردار است.

 گلستان آماده میزبانی از رئیس‌جمهور و هیأت‌دولت است

به گزارش گلستان ۲۴، حاجی‌گلدی‌ کُر سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری گلستان امروز در جمع مدیران استان گلستان اظهار کرد: سفر هیات دولت به استان‌ها برکات ارزشمندی را به همراه داشته که باید از این مزیت به نحو شایسته‌ای برای توسعه استان استفاده شود.

وی با بیان اینکه از مدت‌ها قبل که سفر هیات دولت به این استان ابلاغ شد، ستاد‌ هماهنگی سفر آیت‌الله رئیسی به استان گلستان به ریاست علی‌محمد زنگانه استاندار گلستان شکل گرفت، گفت:‌ برای بهره‌گیری مطلوب از سفر هیات دولت در ذیل ستاد هماهنگی سفر کارگروه‌ها و کمیته‌هایی برای هماهنگی بیشتر در بخش ارتباط مردمی،‌ اقتصادی، عمرانی، امنیتی، پشتیبانی و تشریفات به ریاست معاونین استاندار و مدیران ستادی استاندار تشکیل شد.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری گلستان با بیان اینکه در بخش کارگروه پشتیانی ستاد هماهنگی سفر هیات دولت به استان گلستان تمام تلاش و برنامه ما این است که از امکانات دستگاه‌های اجرایی برای اجرای مطلوب‌تر پشتیبانی سفر استفاده شود، ادامه داد: طبق سیاست دولت مردمی و انقلابی دولت آیت‌الله رئیسی که تاکید ویژه در جلوگیری از ریخت‌وپاش‌های بی‌مورد در سفرهای استانی دارند در استان گلستان نیز تاکید ستاد هماهنگی بر صرفه‌جویی و استفاده از ظرفیت‌ها و منابع دستگاه‌های اجرایی شده است.

کُر خاطرنشان کرد: مکاتبات و جلساتی که تاکنون انجام شده از تمام مدیران استان به ویژه مدیران ستادی خواسته شده آمادگی کامل برای سفر هیأت دولت به استان را داشته باشند تا بتوان بیش از پیش از برکات این سفر و حضور رئیس جمهور برای حل مشکلات مردم بهره‌برداری کرد.

وی تأکید کرد: تاکنون نشست‌های مختلف از سوی استاندار گلستان، مدیران دستگاه‌های اجرایی با معاون اول رئیس جمهور و وزرا برای هماهنگی انجام تفاهم اولیه برای تصویب مصوبات سفر رئیس جمهور برگزار شده است.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری گلستان با بیان اینکه تلاش شده مصوبه‌های ارزشمندی در جریان سفر هیات دولت برای استان به تصویب برسد. او افزود: در این راستا پروژه‌های کلان و ملی متناسب با نیاز توسعه استان و رفع بیکاری جوانان برای طرح در نشست هیات دولت تعریف شده که اقدامات لازم از سوی همکاران نهاد ریاست جمهوری انجام گرفته است./ مهدی مقسمی

 

ارسال نظر

آخرین اخبار