فرماندار گرگان:

فرماندار گرگان گفت: عفاف و حجاب از ارزنده ترین نمودهای فرهنگی، اجتماعی در تمدن ایرانی اسلامی است که در برخی از موارد برازنده ی شهر دارالمومنین نیست.

همه ی اقشار و ارکان به ترویج فرهنگ عفاف و حجاب کمک کنند

به گزارش گلستان 24، عیسی پایین محلی در جلسه قرارگاه فرهنگی و اجتماعی امام حسن عسگری (ع) با محوریت تبیین و بررسی شاخص های عفاف و حجاب، برگزار شد، اظهار کرد: عفاف و حجاب از ارزنده ترین نمودهای فرهنگی، اجتماعی در تمدن ایرانی اسلامی است که در برخی از موارد برازنده ی شهر دارالمومنین نیست.

وی افزود: متاسفانه مسئله بد حجابی و برخورد نامناسب در دستگاه ها بیشتر شده است که باید با سعه صدر و راهکارهای اصولی این مسئله را به خوبی و در شرایط مساعد حل کنیم.

فرماندار گرگان گفت: با توجه به اینکه آموزش و پرورش جمعیت بالایی از فرزندان این سرزمین را در خود جای داده نقش مهمی در ترویج و توسعه ی فرهنگ حجاب و عفاف دارد و باید با برگزاری کلاس های توجیهی و تبینی برای خانواده ها و دانش آموزان نقش اساسی و ماندگاری برای تقویت فرهنگ حجاب و عفاف ایفا کند.

پایین محلی بیان کرد: یکی از راهکار های ترویج فرهنگ حجاب بستر سازی برای جلوگیری از بی حجابی و بدحجابی با نگاه توانمندسازی در جامعه است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار