رییس سازمان حمل و نقل شهرداری خبر داد:

رییس سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان با اشاره به افزایش سهمیه اتوبوس‌های شهری در این شهر، گفت: به زودی شاهد تخصیص ۴۰ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل درون شهری گرگان خواهیم بود.

۴۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل شهری گرگان اضافه می‌شوند

به گزارش گلستان 24، به نقل از روابط عمومی شهرداری گرگان، مهدی کمال‌غریبی روز دوشنبه در نشست هم اندیشی اعضای هیات مدیره اتحادیه تاکسیرانی.ها و اتوبوسرانی‌های شهری کشور در گرگان‌ اظهار کرد: در آستانه شروع سال جدی جاری با تدابیر شهردار گرگان، خرید و تخصیص سهمیه ۱۶ دستگاه اتوبوس به ۴۰ دستگاه افزایش یافت.

وی افزود: از مسوولان مربوطه خواستاریم با تسریع در موعد تحویل اتوبوس به ناوگان حمل و نقل شهر گرگان، کمک شایانی به تسهیل در تردد شهروندان عزیز گرگانی را فراهم آوریم.

وی تصریح کرد: ناوگان حمل و نقل شهرگرگان دارای سه هزار دستگاه تاکسی، ۹۲ دستگاه اتوبوس در ۳۲ خط با جابجایی روزانه ۴۰ هزار نفر، ۱۰۰ شرکت آژانس و ۱۱ شرکت سرویس مدارس برای ارائه خدمت به شهروندان گرگانی است.

رییس سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان ضمن اعلام راه‌اندازی سامانه سرویس مدارس (سپند)، خواستار تبادل نظر و اتخاذ تصمیم در حوزه بیمه تکمیلی و تامین اجتماعی رانندگان، ارائه لوازم یدکی مستقیم از کارنه ها، انعقاد قراردادهای رفاهی و پیگیری نهضت ملی مسکن برای رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی شد.

کمال‌غریبی همچنین از تلاش‌ها و حمایت‌های شهردار گرگان در برگزاری اولین جلسه هم اندیشی اعضای هیات مدیره اتحادیه تاکسیرانی‌ها و اتوبوسرانی‌های شهری کشور در شهر گرگان قدردانی و خاطرنشان کرد: تبدیل وضعیت نیروهای با سابقه شرکتی این سازمان و نگاه ویژه شهردار در ثبات شغلی و افزایش درآمدی قشر زحمتکش ناوگان حمل و نقل، تاثیر بسزایی داشته است.

رییس هیات مدیره اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور در این نشست گفت: رانندگان حمل و نقل درون شهری به عنوان سفیران فرهنگی، اجتماعی و سیاسی کشور فعالیت می‌کنند که توجه و حمایت بیشتر از آنان ضروری است.

مرتضی ضامنی تصریح کرد: این‌ گروه از افراد جامعه می‌توانند بلندگو و مبلغ نظام باشند.

وی تصریح کرد: رویکرد و نگاه اجتماعی و حمایتی شهردار گرگان نسبت به قشر زحمتکش رانندگان بسیار ارزشمند است که حکایت از حضور ایشان در بدنه شهرداری دارد.

ضامنی افزود: رانندگان به عنوان سفیران فرهنگی، اجتماعی و سیاسی کشور فعالیت می کنند و می توانند بلندگو و مبلّغ نظام باشند از این رو در شرایط سخت اقتصادی کشور توجه و حمایت بیشتر از رانندگان ضروری است.

نشست هم اندیشی اعضای هیات مدیره اتحادیه تاکسیرانی.ها و اتوبوسرانی‌های شهری کشور با حضور مدیران و اعضای هیات مدیره این ۲ اتحادیه، شهردار و رییس سازمان حمل و نقل شهرداری در سالن اجتماعات شهرداری گرگان برگزار شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار