سرپرست اداره‌کل بهزیستی گلستان:

سرپرست اداره‌کل بهزیستی گلستان گفت: کمبود اعتبار پرداخت کمک هزینه تحصیلی برای خرید کتب درسی و کمک آموزشی و نوشت افزار، لباس فرم مدرسه، هزینه رفت و آمد به مدرسه و مشکلات ضمانت برای دریافت وام اشتغال از جمله مشکلات و نیازهای فرزندان زنان سرپرست خانوار گلستان است.

کمبود اعتبار پرداخت کمک هزینه تحصیلی از مشکلات زنان سرپرست خانوار است

به گزارش گلستان 24، عارف کیانی اظهار کرد: فرزندان زنان سرپرست خانوار گلستان از حمایت های مستمر دولتی مانند پرداخت شهریه دانشجویی و کمک هزینه تحصیل و درمان، پرداخت وام اشتغال، توزیع نوشت افزار و تبلت و معافیت سربازی برخوردار هستند.

کیانی تاکید کرد: تحکیم بنیاد خانواده به عنوان برجسته ترین نهاد جامعه، افزایش امید به زندگی و ایجاد روحیه سالم، جلوگیری از معضلات اجتماعی و آسیب های روانی اعضای خانواده، ایجاد زمینه دسترسی به منابع اجتماعی و تسهیل مشارکت اجتماعی و رفع مشکلات مددجویان در مسایل گوناگون از جمله نتایج حمایت از فرزندان زنان سرپرست خانوار است.

وی خاطر نشان کرد: کمبود اعتبار پرداخت کمک هزینه تحصیلی برای خرید کتب درسی و کمک آموزشی و نوشت افزار، لباس فرم مدرسه، هزینه رفت و آمد به مدرسه و مشکلات ضمانت برای دریافت وام اشتغال از جمله مشکلات و نیازهای فرزندان زنان سرپرست خانوار گلستان است.

سرپرست اداره‌کل بهزیستی گلستان توجه بیشتر به افزایش سرانه دانش آموزان، تسهیل فرایند شرکت در کلاس های کنکور و تهیه کتب درسی و کمک آموزشی و نوشت افزار فرزندان مددجویان تحت پوشش و افزایش اعتبار سایر بخش را خواستار شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار