مشاور دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر :

مشاور دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور گفت: در مسیر ترانزیتی، ایران آسانترین راه برای رسیدن مواد مخدر به اروپا است و اگر ما برای وجب به وجب کشور بازرسی بگذاریم باز هم این مواد ممکن است از مبادی مختلفی وارد کشور شود.

ایران آسان ترین راه ترانزیتی برای ارسال مواد مخدر به اروپا است

به گزارش خبرنگار ساجد خبر، سردار مسعود زاهدیان ظهر امروز در مراسم یادواره 83 شهید مبارزه با مواد مخدر گلستان ، اظهار کرد:  امروز تولید مواد مخدر در افغانستان از 185 تن به بالای 10 هزار تن رسیده است و این مساله تهدیدی برای کشور های همجوار از جمله ایران اسلامی است.

وی افزود: همواره به دلیل وجود تولید مواد مخدر در افغانستان تهدید ورود این مواد به کشور مان ادامه دارد و تلاش های صورت گرفته در این حوزه اگر چه بسیار چشمگیر بوده است اما همچنان ورود آن به کشور خانوده ها را تهدید می کند.

سردار زاهدیان گفت: مشارکت در حوزه مقابله و پیشگیری از آسیب مواد مخدر و اعتیاد یکی از راه هایی است که کمک بسیار بزرگی به کاهش اعتیاد در کشور می کند.

وی ادامه داد: طرح یاری گران زندگی از جمله طرح هایی است که در راستای بهبود معتادان، توانمند کردن خانواده های آنان اجرائی شده است و نیازمند ورود خیران و مردم به این طرح برای توسعه آن هستیم .

سر دار زاهدیان گفت: مساله اعتیاد و مواد مخدر یکی از مهم ترن مسائل کشور است که حتی رهبری هم برای مقابله و پیشگیری از این معضل تاکید کرده اند.

گفتنی است در این مراسم، استاندار، سردار دادگر ، فرمانده انتظامی گلستان، فرماندار گرگان و جمعی از مسئولان استانی حضور د اشتند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار