استاندار گلستان:

استاندار گلستان گفت: گلستان ظرفیت اجرای طرح آزمایشی کشوری مبارزه با آسیب اجتماعی موادمخدر را دارد و اگر این طرح با بهره گیری از همه ظرفیت ها اجرا شود به طور قطع در این حوزه و کاهش آسیب های ناشی از آن کاسته خواهد شد.

گلستان ظرفیت اجرای طرح آزمایشی کشوری مبارزه با آسیب اجتماعی موادمخدر را دارد

به گزارش گلستان 24، علی محمد زنگانه روز یکشنبه در نشست شورای مبارزه با موادمخدر استان در سالن اجتماعات شهید رجایی استانداری اظهار کرد: حل معضل مواد مخدر در این استان نیازمند ارایه طرح جدید و بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها در بخش‌های مختلف دولتی، غیردولتی و دانشگاهی است. 

وی افزود: گلستان برای مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از آسیب های ناشی از آن، راه نرفته زیادی دارد و نیازمند فعال کردن همه ظرفیت ها است تا موفقیت بیشتری در حوزه های پیشگیری، مقابله و درمان داشته باشد.

زنگانه گفت: شیوع شناسی معضل مواد مخدر در گلستان صورت گرفته و آلودگی به این معضل بالاست که انتظار می رود کار تحولی در دستور اقدام ها قرار گیرد.

استاندار گلستان همچنین خواستار معرفی فرماندار و دستگاه نمونه و موفق در اجرای مبارزه با موادمخدر در استان از سوی دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مخدر شد.

زنگانه اضافه کرد: گلستان ظرفیت اجرای طرح آزمایشی کشوری مبارزه با آسیب اجتماعی موادمخدر را دارد و اگر این طرح با بهره گیری از همه ظرفیت ها اجرا شود به طور قطع در این حوزه و کاهش آسیب های ناشی از آن کاسته خواهد شد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گلستان نیز از تدارک بیش از ۷۰۰ برنامه متنوع در حوزه های مختلف برای گرامی داشت هفته مبارزه با مواد مخدر دراین استان خبر داد و گفت: برگزاری یادواره ۸۳ شهید مبارزه با مواد مخدر و پیاده روی همگانی در گرگان از جمله برنامه های شاخص گرامی داشت این ایام است.

مهدی طلبی همچنین با قدردانی از توجه ویژه استاندار گلستان برای تلاش بیشتر در حل معضل موادمخدر گفت: افزایش ظرفیت مرکز نگهداری معتادان در توسکستان، افزایش ایجاد ایستگاه های بازرسی در محورهای ارتباطی استان، تعیین تکلیف خودروهای توقیفی، تقویت حمایت حقوقی و ارایه طرح های پیشگیری از جمله با رویکرد محله محور در گلستان ضروری است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار