فرمانده سپاه شهرستان کلاله گفت: در هفته بسیج ۲۱۰ برنامه در سطح شهرستان کلاله برگزار خواهد شد که از این بین ۴۷ برنامه شاخص است.

برگزاری ۲۱۰ عنوان برنامه در هفته بسیج در کلاله/ بسیج خود را مخاطب خاص فرمایشات رهبری می داند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما؛ سرهنگ احمد کوهستانی در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان کلاله که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد؛ گفت: از ابتدای انقلاب با توجه به اینکه انقلاب نو پا بود؛ بسیج با ورود خود به کمک کشور و انقلاب آمد و توانست خود را اثبات کند.

وی افزود: بسیج در همه عرصه ها وارد عمل شده و با دغدغه مردمی، در همه صحنه ها و حوادث، با تفکر ناب خود ورود و به مردم و انقلاب کمک کرد.

فرمانده سپاه شهرستان کلاله تاکید کرد: بسیج، خود را مخاطب فرمایشات رهبری می داند و گوش به فرمان مقام معظم رهبری است و در هدف بزرگی که انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب دارد؛ این موضوعات باید تبدیل به گفتمان شود.

کوهستانی گفت: انقلاب اسلامی در راه پیشرفت، اهدافی دارد که تشکیل انقلاب اسلامی، تشکیل نظام اسلامی ، تشکیل دولت اسلامی ، تشکیل جامعه اسلامی ، تمدن سازی در جهان از جمله این اهداف است که برای رسیدن به این هدف، نیاز به بسیج و تفکر بسیجی است.

وی ادامه داد: امینت، تعلیم و تربیت، محرومیت زدایی ، مقابله با اسیب های اجتماعی، کنترل فضای مجازی، حوزه علمی و پژوهشی ، تربیت بدنی و ورزش ، فرهنگی هنری و فرماندهی و مدیریت، ۹ حوزه ای می باشد که بسیج در حال فعالیت است.

وی به اولویت های بسیج در شهرستان کلاله پرداخت و گفت: در سطح شهرستان نیز تلاش بر این است که پیش روندگی و  پیش برندگی داشته و پیش قدم باشیم.

وی دومین اولویت را مطالبه گری عنوان کرد و گفت:باید  در حوزه های مختلف با توجه به اینکه باید بسیج  پناه گاه مردم باشد؛ باید بصورت قانونی مطالبه گری کند.

فرمانده سپاه شهرستان کلاله سومین برنامه و هدف بسیج و سپاه را احیای جایگاه پایگاه های مقاومت و ایجاد محله اسلامی در راستای دغدغه مند کردن مردم و مسئولین روستا عنوان کرد.

وی برگزاری برنامه های تاثیرگذار را از جمله اولویت های دیگر سپاه کلاله دانست و گفت: به دنبال اینکه صرفا، برنامه ای برگزار شود؛ نیستیم.

وی در ادامه به برنامه های هفته بسیج پرداخت و گفت: در هفته بسیج ، با شعار بسیج پاره تن مردم است؛ در مجموع ۲۱۰ عنوان برنامه در سطح شهرستان اجرا می شود که از این بین ۴۷ عنوان برنامه به عنوان برنامه های شاخص در نظر گرفته شده است که ۹ یادآوری شهدا ، دیدار با خانواده شهدا، مرمت و ساخت خانه های محرومین ، نشست های بصیرتی ، غبارروبی گلزار شهدا، نمایش اقتدار بسیج ، پیاده روی خانوادگی از جمله برنامه های شاخص این هفته می باشد.

حجت الاسلام احمدی، نماینده ولی فقیه در سپاه کلاله هم، گفت: دشمن برای برای رسیدن به اهداف خود؛ تمام قوای خود به میدان آورده است و ما نیز باید برای مقابله با دشمنان، باید تمام قوای خود را به میدان بیاوریم.

وی افزود: گستره تفکر بسیج به اندازه کل نظام اسلامی و به اندازه کل دنیا است و در جاهایی که پیشرفت داشته ایم، این تفکر به میدان آمده است.

وی تاکید کرد: یکی از روش های گفتمان سازی، ترویج آن است و مسلما ابزار تغییر و اصلاح، رسانه است و نیاز است کار خوب و انقلابی به نمایش گذاشته شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار