حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی، استان گلستان رتبه نخست کشوری در ارسال آثار به دبیرخانه و با کسب 31 منتخب کشوری در دومین جشنواره معلمان هنرمند جزو 5 استان برتر کشور قرار گرفت.

کسب رتبه 5 کشوری برای معلمان گلستانی در دومین جشنواره معلمان هنرمند

به گزارش گلستان 24 به نقل از روابط عمومی حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان،  معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان ، ضمن تبریک به معلمان هنرمند اظهار کرد: آموزش و پرورش گلستان به همت و تلاش همکاران و مربیان با ارسال 5هزار و 116 اثر به دبیرخانه کشوری معلمان هنرمند در آموزش و پرورش فارس که به عنوان دبیرخانه دائمی کشوری معلمان هنرمند انتخاب شده است با تایید3  هزار و 566 اثربارگزاری شده رتبه اول کشور را به دست آورد.

موسی کابلی افزود:  آذین عقیلی در بخش تجسمی از شهرستان گرگان و  عبدالحمید بسطام زاده از شهرستان کلاله در بخش آوایی دوتار ترکمن در این جشنواره کشوری با کسب رتبه اول کشور افتخارآفرین بودند.

وی ادامه داد: در بخش هنر های تجسمی، خوشنویسی نسخ، محمد بازیار و در بخش هنرهای نمایشی، مونولوگ  سعید غریبی دو هنرمند از شهرستان گنبد کاووس نیز با کسب رتبه اول کشور باعث درخشش استان گلستان گردیدند.

کابلی با اشاره به اینکه این رویداد برای دومین سالی پیاپی در کشور اجرا می شود، بیان کرد: فرهنگیان کشور در رقابتی تحت عنوان "معلمان هنرمند" که به میزبانی شهرستان شیراز برگزار شد در رشته های فرهنگی هنری شرکت کردند که این جشنواره با هدف ایجاد زمینه تحرک، پویایی، شادابی معلمان از طریق رقابت‌های سازنده و تعالی‌بخش، ایجاد فضای هم‌افزایی، شناسایی معلمان علاقه‌مند به فعالیت‌های فرهنگی، ارج‌نهادن و معرفی توانمندی‌ها و مهارت‌های علمی، ادبی و هنری معلمان برگزار شده است.

وی افزود: توسعه افزایش فعالیت‌های گروهی، فراگیرسازی فعالیت‌های فرهنگی و پاسداشت معلمان هنرمند از دیگر اهداف این جشنواره بوده که تولید و توسعه محتوای منطبق بر فرهنگ اسلامی، قرآنی،انقلابی، ملی و بومی ثمره این تفکر خواهد بود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار