معاون آموزش متوسطه استان گلستان خبر داد:

معاون آموزش متوسطه استان گلستان از افتتاح کلینیک آموزشی در آموزش و پرورش گلستان خبرداد.

افتتاح کلینیک آموزشی در آموزش و پرورش گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان، ابراهیم حاجیلری معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش گلستان در گفتگو با استودیو همکلاسی اظهار داشت: باعنایت به وقفه آموزشی رخ داده به علت شیوع بیماری کرونا و با توجه به جلسات متعدد با تیم های تخصصی رشته های مختلف آموزشی و رایانه ای جهت کمک به امر آموزش در این برهه ی زمانی ویژه، برنامه ی منسجمی در استان گلستان، با شعار  ما معلمان در کنار دانش آموزان استان هستیم ؛ کارخود را آغاز کرده است که پیش بینی می کنیم این برنامه، جمعیت دانش آموزی حدود 80 هزار نفر را تحت پوشش خود قرار دهد.

 حاجیلری، در خصوص اهداف و چگونگی این برنامه اظهار داشت: این برنامه در چهار مرحله و با روشها و متدهای مختلف و محتوای آموزشی متنوع تولید وعرضه می گردد. مهمترین موارد این برنامه را به شرح ذیل عنوان کرد:

الف : آماده سازی محتوا: در این مرحله به سبب جلوگیری از پراکنده گویی و به منظور ایجاد عدالت آموزشی، محتوای مختلفی از قبیل آموزش،  حل سوالات، پاورپوینتهای آموزشی،  مکمل های آموزشی خاص، تیزر و ..... توسط سرگروههای رشته  های مختلف آموزشی استان در دروس مختلف تهیه و به سرگروه های متناظر شهرستان، ارائه و از طریق ایشان با دبیران هر درس در شهرستان ها به اشتراک گذاشته می شود و سپس هر آموزشگاه از طریق گروههای درسی و بسترهای موجود،  محتوی و بسته های آموزش را در اختیار دانش آموزان قرارمی دهد.
ب: ارائه محتوا:  این عمل توسط دبیران و از طریق کانال ها و گروههای مجازی داخلی ایجاد شده و با توصیه واحدهای نظارتی برای فراگیران، انجام می شود.
ج: رفع اشکالات احتمالی: در صورتی که فراگیران با مشکلی در زمینه فراگیری محتوای ارائه شده روبرو شدند پس از تماس با دبیران خود، چنانچه نکته ای حل نشده باقی ماند از طریق دو شماره تماس 01732158941 - 01732159190( شماره تماس های کلینیک آموزشی استان ) مشکلات خود را عنوان می نمایند و این سوالات پس از ارجاع به سرگروه های استانی، در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.

وی افزود: چنین عملیاتی در کارشناسی های متناظر شهرستانها نیز قابل اجرا خواهد و در صورت توافق صدا و سیما می توان دروسی که رجوع بیشتری به کلینیک آموزشی داشته اند را در چند نوبت در هفته، توسط سرگروه استانی آن درس جمع بندی نمود .

 

ارسال نظر

آخرین اخبار