مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان:

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: در حال حاضر برخی فضاهای مجازی بنیان خانواده ها را هدف قرار داده است و مسئولان باید برای رفع این معضل و ممانعت از هم پاشیده شدن خانواده ها برنامه اساسی تدوین کنند.

برخی فضاهای مجازی بنیان خانواده ها را هدف گرفته اند

به گزارش خبرنگار گلستان 24، حجت الاسلام والمسلیمن عباسعلی گرزین عصر امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان که با موضوع ازدواج جوانان برگزار شد، اظهار کرد: امروزه مساله فضای مجازی به یکی از آسیب های مهم برای خانواده ها و جوانان تبدیل شده است و کم توجهی به ایم مساله ممکن است عواقب ناخوشی برای خانوده ها در پی داشته باشد.

وی افزود: نیاز است که حاکمیت با نگاه جدی تری به این مساله ورود کند و  همانند جراحی اقتصادی که صورت گرفت زمان جراحی در فضای مجازی هم فرا رسیده است.

گرزین گفت: اگر به فکر اصلاح وضع موجود در کشور نباشیم هر برنامه ای که مدون کنیم بی شک بی نتیجه خواهد بود چرا  که این فضا هر روز برنامه های جدیدی را برای از هم پاشانیدن خانواده ها طراحی میکند.

وی افزود: در این بین زنان ما بیشترین آسیب را از این فضا متحمل می شوند و شان و شخصیت زنانه آنها زیر سوال می رود.

گرزین ادامه داد: بسیاری از افراد با ورود در این فضا و به اسم حمایت از حقوق زنان، فیمینیسم و دیگر مسایل کرامت انسانی بانوان را زیر سوال می برند و چنانچه در این زمینه برنامه ای جدی نداشته باشیم بی شک نمی توانیم فقط با ارائه چند برنامه موجبات تحکیم بنیان خانواده ها را فراهم کنیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار