مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان از پرداخت بیش از 12 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به جامعه ایثارگری استان در سال 1400 خبر داد.

پرداخت بیش از 12 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به جامعه ایثارگری گلستان در سال 1400

به گزارش گلستان 24، اسرافیل وزیری امروز در نشست خبری  با اصحاب رسانه گفت: در آزمونی که ویژه فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصدی در سال 1400 برگزار شد 171 نفر از استان گلستان در این آزمون ها پذیرفته شدند و روند استخدام آن ها در حال انجام است.

وی گفت: اردیبهشت امسال مرحله تکمیل ظرفیت این آزمون برای فرزندان شهدایی که در آزمون فبلی رد شده بودند برگزار شد و در این مرحله هم 77 نفر پذیرفته شدند.

وزیری گفت: در حال حاضر تعداد بیکاران فرزندان شهدا در استان 134 نفر  و تعداد فرزندان بیکار جانباز بالای 70 درصد هم 98 نفر است و امیدواریم در دومین آزمون که تا انتهای امسال برگزار می شود مشکل اشتغال این افراد هم برطرف شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان از پرداخت 12 میلیارد و 200 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه به جامعه ایثارگر در سال 1400 خبر داد و گفت: اعتبار مورد نیاز برای پرداخت تسهیلات در سال جاری هنوز ابلاغ نشده است.

وزیری گفت: در سفر ریاست جمهور به استان گلستان مبلغ 2 میلیارد تومان اعتباربرای مرمت و بازسازی گلزارهای شهدای استان تخصیص داده شده است.

او گفت: تاکنون ساماندهی 269 گلزار در استان با 3 هزار و 544 مزار به اتمام رسیده و ساماندهی 41 گلزار با 100 مزار در دست اقدام است.

وزیری گفت: در ایام پر برکت ماه ذیحجه و در فاصله اعیاد قربان تا غدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان و همچنین دستگاه های اجرایی از هزار و 180 خانواده ایثارگر سادات و اهل تسنن بازدید کردند.

به گفته مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان در استان گلستان هزار و 384 ایثارگر اهل تسنن و 891 ایثارگر سادات حضور دارند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار