مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: رویداد ملی "دختران حاج قاسم سلیمانی" ویژه تربیت نخبگان گروه سنی نوجوان و جوان با حضور ۲۰۰ دختر نخبه تراز انقلاب اسلامی در اردوگاه شیرآباد خان‌ببین استان آغاز شد.

رویداد ملی دختران حاج قاسم در گلستان آغاز شد

به گزارش گلستان 24، حجت الاسلام عباسعلی گرزین اظهار کرد:  نبوغ نظامی، روحیه سلحشوری، اخلاص، ارادت به اهل‌بیت(ع) و نظم و انضباط در امور از ویژگی های مکتب سردار سلیمانی است و دختران حاج قاسم باید خود را به این مولفه ها نزدیک کنند.

وی به دیگر ویژگی‌های سردار سلیمانی مانند سرعت در عمل، سادگی و صفا، مردمی بودن، ارتباط با جوانان، خوش خویی و ارتباط عمیق با خانواده اشاره کرد و اظهار داشت: دختران حاج قاسم باید ضمن باور داشتن خود، مسئولیت پذیری را تمرین کرده و نسبت به پیرامون خود حس مسئولیت داشته باشند.

وی افزود :این رویداد در دو روز با هدف تربیت کنشگر دختران جوان، برگزار می‌شود تا آموزش‌های چگونگی انجام کار فرهنگی را فرا گرفته و توان مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن و اجرای برنامه‌های تربیتی و مذهبی را در محلات پیدا کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت : این کنش‌گران در ۲ روز رویداد، در یک اقدام عملی در مساجد و هیئات مذهبی خان ببین حضور یافته و برای جوانان کنشگری می کنند.

حجت الاسلام گرزین افزود: این طرح، ملی و در تمامی استان ها نیز در حال برگزار است.

وی از برگزاری اختتامیه این رویداد در ۲۶ تیر با حضور حجت الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور در خان ببین خبر داد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار