مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان:

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان گلستان، با بیان این که واقعه پنجم آذر سند دینداری و ولایت مداری مردم گرگان است، گفت: تقارن این روز با روز بسیج مستضعفین عظمت آن را در تاریخ دو چندان کرده است.

واقعه ۵آذر سند دینداری و ولایت مداری مردم گرگان است

 به گزارش گلستان24، حجت الاسلام نورالله ولی نژاد با اشاره به فرا رسیدن واقعه ۵آذر گرگان که در سال ۵۷ رخ داد،  گفت: تاریخ پنجم آذر ماه در سطح ملی روز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره) است که با حادثه پنج آذر در گرگان تقارن پیدا کرده است.

5 آذر

وی افزود: پنجم آذر در گرگان یک سند محکم دین داری و ولایت مداری مردم است. انقلابی بودن، گوش به فرمان امام بودن و مبارزه با ظلم و ستم پهلوی از ویژگی های مردم گرگان است.

وی بیان کرد: در طول انقلاب اسلامی این ملت حماسه آفرینی کردند و با ایثار و شهادت به همه نشان دادند که برای دفاع از امام، قرآن و دین از جانشان می گذرند.

حجت الاسلام ولی نژاد با تاکید بر این که این واقعه سند بزرگی است که نسل های آینده به آن مباحات کنند، تصریح کرد: نسل های آینده به گذشتگان خود می بالند که چنین روزی را خلق کردند و در تاریخ باقی گذاشتند.

مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان گلستان بیان کرد: این روز برای مردم گرگان روز بزرگی است و در انقلاب هم روز بزرگی است؛ مخصوصا اینکه عجین شده با بسیج مستضعفین که این عظمت را دو چندان کرده است.

حجت الاسلام ولی نژاد در ادامه افزود: مردم ما، مردمی خوب و فاداری هستند؛ ما در مکتب امام یاد گرفتیم برای حفظ نظام اسلامی به جریان بسیج بپیوندیم و برای دفاع از انقلاب از رهبری حمایت کنیم و گوش به فرمان ایشان باشیم.

پنجم آذر یادآور حماسه‌ای ماندگار از آزادی‌خواهی و ظلم ستیزی مردم گرگان در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی است.

ارسال نظر

آخرین اخبار