مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان خبرداد؛

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: با تخصیص مسئول فنی ،مرکز کنترل و درمان سرطان هلال احمر گلستان در بندر ترکمن راه اندازی می شود.

 راه اندازی مرکز کنترل و درمان سرطان هلال احمر درگلستان

به گزارش گلستان 24، قاسم غریب آبادی در جلسه بررسی رفع موانع برای راه اندازی مرکز کنترل و درمان سرطان هلال احمر با حضور نماینده مردم غرب استان در مجلس شورای اسلامی،  رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، مدیرکل اجتماعی استانداری گلستان و فرماندار شهرستان ترکمن و خیران در این شهر برگزار شد، اظهار کرد: هلال احمر در این مرکز به دنبال کسب سود نیست و هدف آن خدمت به مردم است.

وی افزود: خدمت خالصانه به مردم و برداشتن باری از دوش حوزه درمان استان از ثمرات راه اندازی این مرکز است و ما در کنار درمان استان هستیم زیرا حمایت از هلال احمر در این حوزه به خدمت بهتر به مردم می انجامد.

جلال ایری نماینده مردم غرب استان در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی این مرکز که با کمک خیران بنا شده به نفع مردم منطقه است، خیران در صورتی انگیزه خدمت بیشتر و موثرتر پیدا می کنند که ثمره ی زحمات خود را ببینند و همه ما باید کمک کنیم مرکز پیش گیری، کنترل و درمان سرطان هلال احمر به زودی شروع به کار کند.

دکتر گل فیروزی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گلستان اضافه کرد: علوم پزشکی استان در خصوص امور درمانی بیماران سرطانی دغدغه مند است و تامین پزشک و مسئول فنی برای مرکز سرطان هلال احمر قطعا خواسته ماست که با بررسی فرایند و با بکارگیری تمام اختیارات سعی می کنیم این مرکز بسیار خوب راه اندازی شود.

در این جلسه مقرر شد جلسه ای در ابتدای هفته آینده مشکل تخصیص مسئول فنی به این مرکز رفع و ارائه خدمات پزشکی به مردم آغاز شود.

استان گلستان جزو استان هایی است که آمار ابتلا به سرطان در آن بالاست و وجود مرکزی به عنوان پیش گیری، کنترل و درمان سرطان می تواند کمک های موثری را در این زمینه به مردم ارائه دهد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار