رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر کشور گفت: نخستین مرکز جامع کنترل، پیشگیری و درمان سرطان استان گلستان با کمک خیران در شهرستان بندرترکمن افتتاح می‌شود.

نخستین مرکز جامع پیشگیری و درمان سرطان استان گلستان افتتاح می‌شود

به گزارش گلستان24، فرحناز رافع ظهر امروز در حاشیه بازدید از طرح‌های خیران در شهرستان بندرترکمن، در ششمین جلسه شورای اداری هلال‌احمر گلستان اظهار داشت: خیران بیش از یک میلیارد و 478 میلیون تومان برای اجرای طرح‌ها در شهرستان‌های بندرترکمن و گمیشان کمک کرده‌اند.

 سرطان استان گلستان

وی افزود: نخستین مرکز جامع کنترل، پیشگیری و درمان سرطان استان گلستان با کمک خیران در شهرستان بندرترکمن سال آینده افتتاح می‌شود.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر کشور تصریح کرد: با مشارکت خیران می‌توان گام‌های موثرتری را در بخش‌های پیشگیری و سلامت برداشت که این مشارکت‌ها، کمک موثری در دستیابی به اهداف دولت داشته است.

رافع با اشاره به اجرای طرح‌های سلامت و ساخت خانه سلامت و امید گفت: در حوادث طبیعی و غیرطبیعی نیز موضوع پیشگیری بهتر از درمان دارای اهمیت است.

رئیس جمعیت هلال احمر استان گلستان هم در این جلسه گفت: نخستین مرکز جامع کنترل، پیشگیری و درمان سرطان استان گلستان با مشارکت خیران با اعتبار بیش از 12 میلیارد ریال در شهرستان بندرترکمن در حال احداث است که سال آینده آماده بهره‌برداری می‌شود.

مجتبی اکبری افزود: مشارکت خیرین در همه مراحل امداد، اسکان نجات و داوطلبان سبب شده تا خدمات مطلوبی را ارائه کنیم.

وی اظهار کرد: خانه سلامت و امید شهرستان بندرترکمن هم با 200 میلیون تومان اعتبار با کمک خیران در حال احداث است که شامل بخش‌های فیزیوتراپی، تست قند خون رایگان و پیشگیری است.

رئیس جمعیت هلال احمر استان گلستان تصریح کرد: خرید یک باب ساختمان در شهرستان گمیشان به ارزش بیش از 78 میلیون تومان از دیگر کمک‌های خیران در این منطقه بوده است.

وی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه سالگرد تاسیس سازمان جوانان هلال احمر گفت: امیدواریم بتوانیم با کمک جوانان خدمات مفیدی را به نیازمندان ارائه کنیم.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار