معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر گلستان از ارائه خدمات داروخانه هلال احمر و مراکز توانبخشی استان به بیش از ۶ هزار بیمار مراجعه کننده در ایام نوروز خبر داد.

خدمت رسانی داروخانه هلال احمر گلستان به ۶۰۰۰ نفر در نوروز

به گزارش گلستان ۲۴؛ دکتر حمید استیری در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه داروخانه هلال احمر به دلیل تامین و توزیع به موقع داروهای مورد نیاز مردم اعم از داروهای تخصصی، داروهای پرونده ای و داروهای تک نسخه ای که اکثرا تحت پوشش بیمه های جاری کشور است، از نقش و اهمیت ویژه ای در نظام توزیع دارو برخوردار است، اظهار کرد: تامین داروهای تخصصی نظیر ام اس، شیمی درومانی و بیمارهای خاص از مهمترین و اصلی ترین خدمات دارویی داروخانه هلال احمر استان است.

وی با بیان اینکه تکنسین های دارویی این داروخانه، دارو را با رویکرد تامین دارو از طریق بیمه های جاری کشور برای مراجعه کننده تهیه می کنند تا بیمار کمترین هزینه را در تهیه دارو متحمل شود، افزود: تمام تلاش ما این است که فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه بیمار به چز رنچ بیماری دغدغه دیگری به نام بیمه و مسائل مالی و دارو نداشته باشد را محقق کنیم.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر گلستان با تاکید بر اینکه داروخانه هلال احمر گرگان در ایام نوروز ۱۴۰۱ به ۵ هزار و ۹۰۳ مراجعه کننده خدمات دارویی ارائه داده است، تصریح کرد: این داروخانه در میدان ولیعصر، مرکز اصلی شهر واقع شده و بیماران از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب می توانند برای تامین داورهای خود می توانند مراجعه کنند.
استیری در ادامه با اشاره به خدمات مراکز توانبخشی استان اعم از فیزیوتراپی و کاردرمانی استان در طول نوروز افزود: در این مدت ۴۳۸ نفر از بیماران در مراکز توانبخشی هلال احمر استان خدمات درمانی دریافت کرده اند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار