رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری گرگان خبرداد؛

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری گرگان گفت: در 7 ماهه اخیر ۴ میلیون نشاء فصلی گل و گیاه در واحد تولیدات سازمان کاشته شده و بیش از یک میلیون نشاء گل و گیاه به شهروندان اهدا شده است.

کاشت 10 هزار نهال در سطح شهر/ افزایش سرانه فضای سبز شهری

به گزارش گلستان 24 به نقل از  روابط عمومی شهرداری گرگان، مهستی قدس ولی  با بیان این مطلب اظهار کرد: در همین مدت 3 هزار متر گلکاری انجام و  20 هزار متر مربع فضای سبز احداث شده است.

وی افزود: از ابتدای آذرماه سال گذشته تا کنون بیش از ۱۰ هزار نهال در سطح شهر کاشته شده که از این تعداد ۴ هزار اصله با مشارکت شهروندان بوده است.

قدس ولی از اضافه شدن ۲۰ هزار متر مربع فضای سبز به سطح شهر گرگان خبر داد و گفت: تمامی اقدامات در حوزه فضای سبز منطبق بر طرح جامع و با هدف افزایش سرانه و توسعه فضای سبز شهری صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در ۷ ماه اخیر سطح گلکاری ها ۳ هزار متر مربع افزایش داشته است، بیان کرد: ۴ میلیون نشاء فصلی گل و گیاه در واحد تولیدات سازمان کاشته شده و بیش از یک میلیون نشاء گل و گیاه به شهروندان اهدا شده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری گرگان تصریح کرد: در همین راستا کارگاه های آموزش و پرورش گل و گیاه برای شهروندان با طرح های ویژه آموزشی برای کودکان، نوجوانان و به ویژه ناشنوایان و نابینایان در ۱۴ سر فصل برای حدود یکهزار و 800 نفر برگزار شد.

قدس ولی در پایان گفت: شهروندان گرگانی که به پرورش گل و گیاه علاقه مند هستند، می‌توانند با شرکت دوره‌های رایگان آموزشی، از اطلاعات مفید و تجربیات مدرسین  واحد فضای سبز استفاده کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار