روابط عمومی شهرداری گرگان علت قطع دو درخت در پارک شهر این شهر را خطرساز بودن این دو درخت اعلام کرد که نصف تنه این دو درخت در طوفان روزهای گذشته در گرگان نیز به دلیل شدت وزش باد دچار شکستگی شده بوده است.

توضیحات روابط عمومی شهرداری گرگان درباره قطع دو درخت در پارک شهر

به گزارش گلستان24؛صبح امروز شهرداری گرگان در پارک شهر این شهر اقدام به قطع دو درخت کرد که با واکنش مختلف و انتقادی فعالان محیط زیست، مردم و کاربران فضای مجازی شد.

در همین راستا روابط عمومی شهرداری گرگان در صفحه رسمی خود در خصوص قطع این دو درخت در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد، امروز دو اصله درخت در پارک شهر گرگان که بر اثر طوفان چند شب پیش از قسمت فوقانی دچار شکستگی شده بودند قطع شد.

در ادامه توضیحات آمده است: بررسی‌ها نشان داد که این دو درخت در ادامه همان قسمت شکستگی پ.سیده شده‌اند و تداوم این وضعیت قطعا برای شهروندان خطر داشت و به همین دلیل شهرداری گرگان امروز با قطع این دو درخت از قسمت شکستگی خطر سقوط آن‌ها را رفع کرد.

روابط عمومی شهرداری گرگان ضمن سپاس از حساسیت شهروندان نسبت به فضای سبز این شهر، تقاضا می‌کند قبل از انتشار هر مطلبی در فضای مجازی از این واحد اطلاعات لازم را کسب کند.

بر اساس این گزارش، روزهای گذشته نیز همزمان با هفته درختکاری، شهرداری گرگان تعدادی از درختان پارک جنگلی النگدره را قطع کرده بود که این اقدام نیز با واکنش‌های انتقادی شدیدی مواجه شد که شهرداری گرگان و مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان در پیگیری‌های خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کردند که این درختان خطرساز بوده و برای رفع خطر و پیشگیری از بروز حوادث بخصوص در روزهای طوفانی پس از اخذ مجوزهای لازم قطع شده است.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار