گلستان؛ میزبان شهدای غواص

رئیس سازمان بسیج رسانه گلستان از برگزاری جشنواره رسانه و 13 شهید غواص استان خبر داد.

جشنواره رسانه و 13 شهید غواص گلستان برگزار می‎شود

به گزارش گلستان 24، علی‎محمد جعفری پنجشنبه در حاشیه دیدار اعضای بسیج رسانه استان گلستان با فرمانده سپاه نینوا این استان، در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: با توجه به اینکه گلستان در مردادماه جاری میزبان 13 شهید غواص می‎شود بنا داریم جشنواره‎ای با محوریت ارائه تولیدات رسانه‎ای در بخش‎های مختلف عکس، فیلم کوتاه، تیتر، خبر، یادداشت و گزارش خبری مرتبط با شهدای غواص در استان برگزار کنیم.

جشنواره رسانه و 13 شهید غواص گلستان برگزار می‎شود

وی با بیان اینکه تولیدات رسانه‎ای منتخب مورد تجلیل قرار می‎گیرند، تصریح کرد: بهترین آثاری که در زمینه شهدای غواص استان گلستان در رسانه‎های مکتوب و مجازی منتشر شود با اهدای هدایایی مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

منتخبان آثار برگزیده تجلیل می‎شوند

رئیس سازمان بسیج رسانه گلستان افزود: همچنین از رسانه‎هایی که مبادرت به ارائه و انعکاس بیشترین خبر در حوزه شهدای غواص استان گلستان کنند تا فضای جامعه به سمت معنوییت سوق پیدا کند نیز قدردانی خواهد شد.

جعفری گفت: تجلیل از منتخبان آثار برگزیده در هفته دفاع مقدس و یا سالروز بسیج رسانه انجام خواهد گرفت.

وی با اشاره به فعالیت‎های سازمان بسیج رسانه استان گلستان بیان داشت: این سازمان فعالیت خود را به صورت رسمی از بهمن سال 1393 آغاز کرد و توانست با برنامه‎های مختلف شمار زیادی از اصحاب رسانه استان گلستان را به عضویت درآورد.

برگزاری مراسم کیفی روز 17 مرداد؛ یکی از مطالبات جدی خبرنگاران

رئیس سازمان بسیج رسانه گلستان در خصوص برگزاری مراسم روز خبرنگار گفت: به منظور تجلیل و تکریم از جایگاه خبرنگار بنا داریم مراسمی در خور و شأن اصحاب قلم در استان گلستان برگزار کنیم.

جعفری با بیان اینکه سال گذشته آئین تکریم از جایگاه خبرنگار با استقبال خوبی از خبرنگاران گلستان مواجه شد، بیان داشت: برگزاری مراسم کیفی روز 17 مرداد یکی از مطالبات جدی خبرنگاران است و بسیج رسانه سعی دارد نسبت به این مهم اتفاقات خوبی رقم بزند.

به گزارش فارس، استان گلستان از روز 15 تا 20 مرداد میزبان 13 شهید غواص است و ستاد بزرگداشت مراسم این شهدا نیز در سپاه نینوای استان تشکیل شده است.

پیش از این اعلام شده بود شهدای غواص و خط‌‌شکن همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع)، (20 مردادماه) در استان‌های مازندران، گلستان، خوزستان، کرمان و اصفهان تشییع می‌شوند.

 30 نفر از این شهدا متعلق به استان مازندران و 13 شهید نیز متعلق به استان گلستان هستند؛ شهدای دیگر نیز در استان‌های خوزستان، کرمان و اصفهان تشییع می‌شوند.

ارسال نظر

آخرین اخبار