این روزها که از خطرات حریم رودخانه ها بیشتر گفته می شود و تخریب ساختمان های غیر مجاز در حریم محیط زیست بیش از پیش مد نظر است، ساختمان غیرمجاز در حریم گرگان رود بیشتر توجه هر رهگذری را به خود جلب می کند.

جلوه گری ساختمان غیر مجاز در حریم گرگان رود + عکس

به گزارش گلستان 24، ساخت و ساز ها ی غیر مجاز درحریم رودخانه ها علاوه بر آسیب به محیط زیست خطراتی نیز خصوصا در هنگام وقوع سیلاب ها به همراه دارد که به عنوان نمونه می توان به سیلاب اخیر و آسیب های جدی که در استان مازندران شاهد بودیم اشاره کرد.

اینکه این ساخت و سازها با چه مجوزی ساخته می شوند و چه کسانی برای ساخت آن مجوز صادر می کنند یک موضوع و برخورد قاطع با صاحبان این ساختمان ها که به حریم محیط زیست تجاوز کرده اند مقوله دیگری است که باید در مشاهده آن مد نظر داشت.

photo_2015-08-19_11-59-31.jpg (480×640)

حال اینکه با توجه به ورود قاطع دادستان گلستان در برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز و بر تاکید بر این موضوع انتظار می رود در شهرستان گنبد نیز برای حفظ محیط زیست برخورد جدی تری با خاطیان شود.

هر چند، چندی پیش بنری مبنی بر تخریب این بنای غیر مجاز در این محل نصب شده است اما ظاهرا به تازگی خبری از این بنر نیست که امیدواریم برداشته شدن این بنر به معنای انصراف مسئولین امر از برخورد با خاطیان نباشد چرا که هر گونه اهمال در اجرای قانون قطعا باعث افزایش جرائم و خاطیان خواهد شد.

نرگس لک زایی خبرنگار افتخاری قابوس نامه

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار